{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pels pleje
  • #1   17. sep 2012 Hvad mener du med puf? Er det efter du har redt ham? eller mener du at pelsen ikke vokser ud i længden?

    Alt efter pelsens type, så skal han jo børstes reglmæssigt - sikkert 3-4 gange i ugen. Hvis du bruger en god udredningspray eller balsamopløsning mens du reder pelsen, så lægger det et beskyttende lag på pelsen, så den med tiden bliver lettere at holde både udredt og hvid.

    misfarvninger kan nogen gang fjernes med shampoo - hvis en alm. dybterensende shampoo ikke tager det, kan nogle hvidshampooer måske vike - det er dem med enten enzymer eller som bleger. (optiske hvidshampooer vil kun dække over misfarvninger - ikke fjerne dem). Husk altid balsam efter shampoo! Ellers kan man have tolmodighed og vente til pelsen gro ud igen og er pæn hvid. Og evt. sørge for man beskytter det nye hår med en god spray.

    Vær obs på fodringen kan påvirke pelsen og mængden af misfarvninger.

    En spray under udredning vil også gøre pelsen mindre statisk så den ikke puffer så meget.


  • #2   17. sep 2012 navn på en god spray smiley

  • #3   17. sep 2012 Jeg bruger #1 all systems - det mærke vender jeg tilbage til hver gang jeg har været på "fløjte-tur".. Det passer godt til mig og min hunds pels.
    Ellers ved jeg mange sværger til Chris christensens ICe on ice. Pet silks Leave in conditioner. Og Ez-grooms detangler (kan ikke huske om det er den der hedder "the answer")..


  • #4   17. sep 2012 køber du det i cottenshoppen smiley


  • #5   18. sep 2012 hans pels er med puf både efter at han er blevet redt men også bare hvis han ikke bliver det det er ligesom om han pels ikke vil blive rigtigt lang ligesom andre cotoner

    det er kun ved han hoved at det gider at lægge sig ned langs hoved og det er det sammen med bryst og numse

    vi bader ham ca hver 2-3 mdr med både shampoo og balsam og der er han pels hvis men synes ikke han den bliver hvid hvid er det en bestemt shampoo der skal bruges dem ??

    han både får olie og balsam under udredning men syntes ikke at der sker noget smiley


  • #6   18. sep 2012 prøv læs inde på cottenshoppen smiley om de forskellige produkter

  • #7   18. sep 2012 okey fedt tak smiley

Kommentér på:
pels pleje

Annonce