{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Hmm løbetid {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen ..

Sagen er at naboen har en tæve som ikk rigtigt bliver hjemme på grunden, der er en lille mark imellem os..
Her til morgen da jeg lukkede Uffe ud sku jeg lig have mine klipklapper, og da jeg kommer ud og går rundt om huset ser jeg naboens tæve rende over marken og Uffe er på vores side af marken..
Jeg tror Uffe har overrasket hende på græsplænen og ville snakke med hende, men hun er meget sky og bange for andre hunde, så hun løber selvfølgelig hjem..
Vi går ned i skoven og laver nr. 2 og kommer tilbage, hvor Uffe går hen og slikker på græsplænen, og jeg får ham til at kigge på mig hvorefter hans underkæbe klapper en smule, (hvis i forstår hvad jeg mener) ..

Så mit spørgsmål er : er hun ved at komme i løbetid ?? Nu da Uffe interressede sig så meget for det stykke græsplæne..

Uffe er lige blevet 7 mdr. Og gætter tæven til en 13-14 mdr..

Hilsen Betina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm løbetid
  • #2   17. sep 2012 Han er altid i snor uden for matrikel, da hans indkald ikk er for godt endnu..
    Det er vores egen skov jeg gik ned i..
    Hans tæve render på vores grund, vi har ca 5000m2...
    Har haft fat i ham for nogle uger siden med at den rendte over hos os og lagde en gave næsten hver dag, men nu den gal igen så ska have fat på ham..

Og vi vil ikk have Uffe laver hvalpe, derfor er det også i tankene at han ska 'snippes' når han er gammel nok, da vi har et par tæver i byen som ikk bliver hjemme..

• #4   17. sep 2012 Vi når ikk hen til den inden den er løbet væk med lynets hast..

Jeps herude render hunde rundt udenfor matrikel.. En af vores andre naboer han en pekingeser af en slags, den kan ligge midt på vejen og du må pænt kører udenom da den ikk flytter sig..
    Andre har lært de skal tisse og det på den anden side af vejen..
    Og 2 bidske shæfer har vi også, dem ska man passe på hvis de er blevet lukket ud, har været ved at kører dem ned flere gange..

Ved ikk hvornår han er gammel nok, men omkring 1,5 år vil jeg gætte på..

• #6   17. sep 2012 Ja vi vil ikk have han laver hvalpe, og da vi har et par tæver i byen er det også meget nemmere at han ikk har denne trang for de løbske damer..

Han udvikler sig godt, har den højde han ska have, vægten er god ca. 26,5 kg, er meget fremme i skoene, elsker både at snakke med mennesker og dyr..

Kommentér på:
Hmm løbetid

Annonce