{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Løbetid {{forumTopicSubject}}

Hmm jeg undre mig en smule, min tæve skulle komme i løb i starten af Marts, og da vi er ved dyrlæge den 21/3 konstatere han hun er hævet og bløder, men meget lidt, ligner en slags forbrunst.
Se nu er der så gået 3 uger og intet er sket, ingen hanhunde er intresseret heller ikke vores egen, men hævet er hun stadig.
Jeg ved godt nogen går længere end andre osv, men jeg kan ikke lade være med at tænke på om de kan skyde løbetiden fordi man får en hvalp hjem, Vi fik en hvalp for en måned siden som hun har taget til sig som sin egen, og man kan vel så sige hun ikke selv vil mene hun har brug for at formere sig pt.
Hvad er jeres erfaring med dette?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid
  • #1   8. apr 2011 Sker der noget. Der påvirker hunden i dagligdagen, kan den salvens udskyde løbetiden. Vores tæve udskød sin du par måneder da vi fik vores første søn. Det er ligesom de kan absorbere fostrene af samme grund. Min dyrlæge som også er opdrætter, går en tæve hvor hun ved at hvis hun tager væk hjemmefra/rejser de første 3 uges af drægtigheden, så er der ingen hvalpe.
    Kan det tænkes at hun har haft en løbetid uden ægløsning? Det sker jo og måske er det tilfældet her nu da I fik en hvalp i huset.

Kommentér på:
Løbetid

Annonce