{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opkast
  • #1   14. sep 2012 Ja min gjorde det samme, ved ikke årsagen men jeg tog til dyrlægen da jeg var bange for at han blev dehydreret, jeg er nok lidt pylret smiley men det skete også en fredag så jeg kørte derhen om eftermiddagen for at undgå weekend tillæg hvis det blev værre, better safe than sorry.
    5 gange syntes jeg lyder meget, kaster hun al mad op hun får ?
    drikker hun ?

• #2   14. sep 2012 hun har drukket flere gange... jeg har ikke givet hende noget at spise udover det hun fik imorges som nok efterhånden er kommet op igen... men overvejer om hun skal have lidt at spise?

• #3   14. sep 2012 Sådan nogle ture havde Lokey også som hvalp. Jeg forsøgte at give ham noget hvidt toastbrød, det tog mavesyren. Du kan jo prøve at tage hvalpens temp. Jeg bruger temperaturen og hundens adfærd som rettesnor.

• #4   14. sep 2012 Hvis du ikke mener at det er nødvendigt med dyrlægen, da hun ellers ikke er mærket af det så kog nogle ris ( ca 1 time) og bland dem men lidt kogt kylling, giv hende lidt mad af gangen. God bedring med hende.

• #5   14. sep 2012 hun spiste lidt af hendes normale mad, og det blev nede og hun har lige spist aftensmad...

min kæreste var til dyrlæge med hende pga. noget med hendes tænder og hun sagde at hvis det ikke var noget der blev ved så skulle vi bare tænke det som at hun havde haft lidt ondt i maven...

• #6   14. sep 2012 Super , men prøv lidt skånekost (kogt kylling og ris) det er godt når de har lidt ondt i mavsen. God bedring med hende.

Kommentér på:
Opkast

Annonce