{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Jeg kunne ikke! {{forumTopicSubject}}

Vil endelig bare fortælle efter tråden den anden dag ang salg af ung og ældre hunde, at jeg ikke kunne, og vi har valgt at give det en chance mere.

Da først telefonene, mail og sms begyndte at tikke ind og folk ville møde hende, bryd jeg fuldstædig sammen, det gjorder så ondt indei, bare tanken om at nogle ville kører med hende, følte mig slet slet ikke klar.

Så tog en snak med min mand, i går morges, og vi blev enig om lige at trække vejret, få skuldre ned, slå koldt vand i blodet, og give det en lille chance mere.

Jeg må nok indse at vi er gode venner, men ikke hiandens bedste venner, desværre, men måske er det bare sådan det er og skal være?? Ja ved det ikke, nu må vi se hvad tiden bringer os...

Mit største håb HVIS vi alligevel vælger på et tidspunkt at hun skal væk, at min mor og hendes mand får solgt et af deres huse, og flytter i deres andet hus som er en gård, for så har de snakket om at de gerne vil overtage hende, min mor er rigtig glad for hende og omvendt, så tror jeg ikke det ville gøre ligeså ondt, fordi hun så bliver inden for familien, og ved hun vil få det så godt dernede, og min mor er gode til dyr. Men nu har deres ene hus været til salg i godt og vel 2 år, så det er jo ikke til at sige om det noglesinde bliver til noget.

Men indtil videre bliver hun hos os..

Nogle der ved hvordan man sletter sin annonce??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg kunne ikke!
Kommentér på:
Jeg kunne ikke!

Annonce