{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Dårlig mave! {{forumTopicSubject}}

Åååh... jeg river snart håret af mig selv :-(!

Mille har haft problemer med sin mave, næsten lige siden vi fik hende. I marts skiftede vi hende over på BARF, men stadig ikke et super resultat, nærmere fortalt, vandet afførring som hun ikke kunne holde inde smiley

Nu har vi så skiftet hende over på Wulfsblut wild duck, og har blandet op med noget skånekost, det har fungeret nogenlunde, indtil det blev rent wulfsblut.

Hun har haft tynd mave de sidste par dage ( ikke helt slemt og som altid, er hun ikke sløj af det på nogen måde) og i dag er den så blevet helt slem smiley

Det eneste hun fungere på (som vi har prøvet), er noget skånekost fra Dyrlægen, men det er bare sprængfyldt med korn, så det vil jeg gerne undgå, selvfølgelig bliver det det, som det ender på, hvis alt andet ikke virker, for det vigeste er jo at Mille får et fodder, hun fungere på.

Men nu spørger jeg jer til råds, som måske har haft samme problem med deres hund og ved hvor fustererende det kan være. Hvad har i af forslag til foder? evt. et som lige præcis jeres hund fungerede på, efter at have prøvet en masse uden held.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig mave!
Kommentér på:
Dårlig mave!

Annonce