{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.605 visninger | Oprettet:

Fristet - Hvor mange dyr skal dø??? {{forumTopicSubject}}

JEG ER SÅ PISSE RASENDE!!!!!!!!!
Nu har jeg lige set afsnittet hvor 2 hundehvalpes skæbne afhænger af idiotiske mennesker og sølle 5000 kr.

Der ankommer to nye deltagere til programmet Fristet - Hvor langt vil du gå?
Den ene er elektriker, og den anden er veterinærsygeplejerske. De to ankommer sammen med Adam, ud på et thailandsk hunde internat.
Internatet drives af en fattig thailænder som vil give sit liv for at drive dette internat og hjælpe herreløse hunde, så godt han kan med de få penge han har.

Problemet er bare at der ikke er plads til de to hundehvalpe på internatet, og der er heller ikke penge til det.

De to nye deltagere får så valget om de vil tage de to hundehvalpe med ind i villaen, og derved redde dem OG give den fattige thailænder en sum penge så han kan drive internatet bedre, ELLER så kan de få sølle 5000 kr. til deres hold og så får de to hunde sprøjten.

De to hjernedøde deltagere vælger selvfølgelig pengene, så de stakkels hunde er blevet aflivet.

Hvordan kan man tvivle ét sekund på hvad man skal vælge her??? Jeg brækker mig simpelthen over dette program!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fristet - Hvor mange dyr skal dø???
  • #2   7. sep 2012 Hvis du nu fulgte med netop denne diskussion tidligere i sidste måned skriver Tv3 at hvalpene ikke dør, hvis du har set en indsprøjtning er det nok saltvand eller noget - Det var i hvert fald deres egne ord

  • #3   7. sep 2012 Så medmindre man ser en kølle eller blod fra de små hvalpe tror jeg ikke der er sket dem noget som deltagerne kunne gøre fra eller til smiley

  • #6   7. sep 2012 Fristet et filmet for flere måneder siden, dengang vidste tv3 ikke at der ville blive så meget drama.

    Selvfølgelig kan de stå og sige nu at der ingen hunde der bliver aflivet. Hvorfor blev koen så aflivet???

    Jeg tror de lyver, og jeg synes det er det værste reality lort der er blevet sendt nogensinde. Nægter simpelthen at se sådan et program, skulle bare se det ene afsnit med hundene.


  • #7   7. sep 2012 ja de lovede ikke at aflive dem , jeg har en mail fra TV3 , fordi jeg skrev og klagede og fik svar. Jeg tror dog heller ikke på dem for hvorfor optager de programmet i Thailand hvor der ikke er regler eller love mod disse ting. Det mest syge er de mennesker der vil gøre alt for penge og lidt berømmelse, det kan gøre mig bange, hvis de vil have berømmelse og penge så kan de da svømme med de hvide hajer eller overnatte hos tigrene i Zoo istedet for at deres griskhed og ego gå ude over dyr og fattige menensker, FØJ

  • #8   7. sep 2012 fuldstændig enig Peanut. Det var også det vi snakkede om for få måneder siden.

    **Alfisten Natasja* * - hvorfor var aflivning det bedste? Hvalpene fortjente da livet, der kunne jo komme en familie og redde dem. Hundene får vel mad og vand hos ham thailænderen, ellers var de nok døde alle sammen..

    Men ja nogengange er det bedre at hunde der lider, eller ikke har mulighed for et ordentligt liv, burde aflives. Men bare tanken om at to mennesker og et tv hold leger med deres skæbne, og vælger 5000 kr. frem for to dyrebare liv, kan jeg slet ikke se meningen i!!


  • Cathrine R
    Cathrine R Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Svar: 4
    #9   7. sep 2012 Er SÅ enig og har også lige set afsnittet, men hvis du så hele afsnittet færdigt, så ville du også have set at hundene kommer ind i morgen (tirsdag aften i fjernsynet)

  • #10   7. sep 2012 Så afsnittet færdigt på viaplay. Kunne ikke se noget til sidst.
    Måske kommer hundene ind, men hvad så når programmet er slut? Ham Thailænderen havde jo ikke råd eller plads til dem. Kan ikke se hvordan de skal overleve hvis ikke de får nogen penge til det internat.


  • Cathrine R
    Cathrine R Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Svar: 4
    #11   7. sep 2012 De kommer ikke måske ind igen, de kommer IND igen og der får Michelle dilemma om, om hunden skal aflives og det har også været i reklamerne hvor hun sidder med Papaja og græder helt ustyrligt. Så du kan ikke sige de er blevet aflivet i det her afsnit, for det er de ikke.. Spørgsmålet er så om det sker i næste afsnit.

  • #12   7. sep 2012 Lad være med at brug tid på at se de der latterlige programmer, slå hellere over på Animal Planet eller Discovery. Hver gang du ser et afsnit, giver du dem seertal, og det er det de vil have .

  • #13   7. sep 2012 Jo det kan jeg vel godt sige, for det er det JEG fik at vide i afsnittet.
    Men det er ikke så meget det jeg er så vred over, det er mere det at nogen mennesker vælger 5000 kr. som ingen af dem alligevel ser skyggen af, fremfor liv. Og at et tv hold vælger at sætte liv på spil for at få seer tal. Jeg forstår det bare ikke.
    Sæson 1 af fristet var bedre efter min mening. Denne gang er de gået forvidt.

    Men når du siger at afsnittet i morgen også omhandler hundene, så er jeg vel nød til at se det :O)


  • #14   7. sep 2012 Yasmin - gider bestemt heller ikke at se det. Lorte program!!
    Havde bare lovet mig selv at se det afsnit med hundene, fordi det rammer mig dybt i hjertet at man vælger at 2 hunde skal aflives for 500 kr.



    Om de bliver aflivet eller ej, u never know.. Man ved ikke hvad der foregår bagkameraene. Det kan også være at tv holdet sidder og nusser om dem bag kameraet.. Vi ved det ikke.. Jeg taler bare udfra hvad jeg ser i fjernsynet. smiley


  • Cathrine R
    Cathrine R Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Svar: 4
    #15   7. sep 2012 (link fjernet)

    ^ se selv smiley
    Ja, men afsnittet kommer desværre først ind på mandag smiley
    Kan næsten ikke vente, for syns det er så forfærdeligt ...!!


  • #16   7. sep 2012 Cathrine R - Vi må bare alle håbe på det bedste :))

    Men hvis der kommer en sæson 3 af fristet, tror jeg ikke tv3 vil tage chancen med dyreliv igen. For de har virkelig fået en masse vrede på facebook. Håber de lærer af deres fejl.


  • Cathrine R
    Cathrine R Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Svar: 4
    #17   7. sep 2012 Ja krydser fingre!!
    Og de har så meget godt af at de har fået alt den kritik og der kommer mere til hvis det viser sig at hunden bliver aflivet. Jeg kan slet ikke tage det, bliver så ked af det.


  • #18   7. sep 2012 Klamt!!

  • #19   8. sep 2012 Vi kan desværre ikke skifte pakke før til februar, men indtil da har jeg slettet alle TV3 kanaler. Jeg vil på ingen måde støtte nogen der giver andre mulighed for at gamble med liv og skæbner. Så kan de forsvare sig nok så meget med, at de fattige familie alligevel fik deres hus eller slet ikke var fattige, og at hundene slet ikke blev aflivet, og at kalven alligevel skulle have været slagtet. At man overhovedet kan få tanken at det skulle være godt tv, det er jo skræmmende.
    Når det kommer til deltagerne, der viser egoisme af værste skuffe, så har jeg simpelthen ikke ord der er stærke nok, til at beskrive for usle skabninger jeg synes de er.


  • #21   8. sep 2012 Er glad for at jeg ikke har tv. Sikken sygt program.

  • #22   8. sep 2012 Jeg er også enig med Christian og Natasja.

  • #24   8. sep 2012 Jeg ser det ikke og ville aldrig gøre det. Om hvalpene blevet aflivet eller ej får vi nok aldrig af vide da TV3 fik så meget kritik efter det kom ud at de ville aflive hvalpe men det kan jo være sket alligevel med klippet bort. Hvis vi ser hvalpene kan v være sikker på at det er de samme hvalpe?
    Alfisten jo aflivning kan være den mest humane ting at gøre , men for mig handler det ikke om at hvalpene dør ( så længe deres gøres rigtigt) men at dumme unge mennesker får magt til at råde over liv og død, det er faneme sygt.
    Og vi har desværre også opsigleses tid på vores Tv pakke, men den er opsagt med dette som grund og jeg ser ikke nogle af deres programmer mere.


  • #25   8. sep 2012 kald mig kold og kynisk (staves)

    Men det er et program .. Man ved de skal en masse prøvelser igennem .. De har selv valgt det .. Det med koen .. Sorry men hvad med det oksekød i spiser og som ligger i boksen eller butikkerne .. De er det samme igennem .. Hvalpene der er lige ud sagt PISSE mange hvalpe der dør i verden og i thailand har de det ikk skide godt .. Som i dk .. Og der ikk plads til den er det så bedre den bare bliver sat i bur med mange andre hunde og ikk for den mad den skal havde .. Så sys jeg det er bedre den bliver aflivet ..

    JA DET er da triste billeder men tror sku ikk de er døde ..


  • #26   8. sep 2012 Vibse, jeg mener da heller ikke det er synd for deltagerne, de har selv valgt det og er efter min mening tomhjernet og kun ude efter lidt berømmelse, at dyrene bliver aflivet er ikke pointen for den gør man dagligt på slagterier og hos dyrlæger, men det er der er sygt er at disse hjernedøde personer kan råde over liv og død som et underholdnings program, sorry men det er faneme sygt smiley

  • #27   8. sep 2012 Katrine, 100% enig smiley

  • #28   8. sep 2012 Ej okay slap nu lige af en gang..

    Guldfiskene skete der INTET med.. Jo de var i en blender i 10min, that's it..

    Kalven der blev slagtet, blev slagtet 100% humant med en boltpistol for panden.. Hundene ved man endnu ikke om bliver aflivet eller ej, men hvis de skulle blive det, så er det en dyrlæge der gør det..
    Altså ikke værre end da dyrlægen med de mange listehunde hvalpe var i nyhederne, på næsten ALLE kanaler..

    Jeg går ikke ind for at dyr lider for "underholdnings" værdien, men det er der jo SLET ikke tale om her..
    Ja dyr blir aflivet for at lave noget, nogle mener er godt tv.. Men det er jo ikke på forfærdelige måder..

    Jeg synes godt nok det er voldsomt at være SÅ provokeret af noget som sker hver dag overalt i DK..
    Enten fordi vi skal have mad på bordet, eller fordi hunden ikke længere er ønsket..

    Som om de hunde der er med i programmet ville have bedre af at stå på Onkel Hunds internat hvor der hverken var plads, eller mad til dem...


  • #29   8. sep 2012 Kathrine..
    Hvor meget stresses kalve ikke herhjemme når de skal aflives?
    Ja der var et tvhold og nogle mennesker, som ikke er til stede på gården herhjemme..

    Men du skal tænke på at aflivning herhjemme, og aflivning dernede nok i forvejen er to vidt forskellige ting..
    De holder altså ikke dyr som vi gør herhjemme, så tror sgu egentlig ikke at den er blevet stresset så meget mere end den normalt dernede ville være blevet..

    Og fair nok du ser sådan på det, men faktum er at det sælger, ellers havde de jo ikke lavet en sæson mere..
    Jeg synes som sagt ikke dyr skal lide, men det ser jeg nu heller ikke at de tre dyre arter har gjort..


  • #30   8. sep 2012 Henriette, at aflivningen derned ( Thailand) er anderledes end vores ( desværre) kan da umuligt retfærdigøre den.
    Ja desværre sælger programmet fordi der sidder en del mennesker der ikke forholder sig til det der faktisk sker men som sluger alt råt i underholdningens navn.
    At sammenligne med aflivningen af listehunde er da helt forkert , udsendelsen om listehund var en information om hvilke ulemper og udfordringer loven om listehunde har medbragt og hvad der sker når man ikke overholder loven.
    Fristet er ren underholdning ( for nogle) med et overfladisk emne om at unge mennesker kan tjene lette penge ved at stille sig til doms over både uskydige mennesker og dyr , og selvom TV3 forsøger at råde bod på den efter udsendelserne ved at give den stakkels famile der ikke fik et nyt hus, en husrenovering så vil udsendelsen stadigt give det billed af at unge mennesker er dommere for at tjene lidt penge, det er helt uetisk i min verden.


  • #31   8. sep 2012 Ja det var information..
    Men så lad os tage et andet program..

    Når man følger kødet fra koen til slagteriet, når man ser folk der fisker og hugger hovedet af..
    Der er jo SÅÅÅÅ Meget, og ja selvom det her er for penge, så ser jeg altså bare ikke en store forskel..

    Jeg ville være edder rasende hvis det foregik på en forkert måde, men det gør det jo vitterlig ikke..
    Inden dyr lider nød! Ingen dyr lider unødigt..
    Vi ser en kalv og måske hunde (aner jo ikke om de faktisk aflives) blive aflivet helt humant, og det kan virkelig ikke pisse mig af!


  • #32   8. sep 2012 Der er vi så uenige, og jeg er usikker på om du forstår at det er ikke spørgsmålet om dyrene lider eller skulle have været afliver, eller det var bedst for dem, MEN det etiske i at unge mennesker er dommere for at tjen lidt penge og berømmelse i et såkaldt underholdningsprogram.

  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.277
    #34   8. sep 2012 At folk uden udannelse på området for lov at dræbe dyr kan på ingen måde samlignes med hvad der sker på slagterier her hjemme.Er helt med på at der kan gøres meget for at dyr også her hjemme får det bedre når de skal slagtes men er en helt anden sag.

    Levende dyr skal ikke slåes ihjel i underholdningens navn.De mennesker der deltager vælger selv men det kan dyrene ikke.Er ligeglad med at et program prøver grænser,så længe det kun går ud over de mennesker der selv har valgt at deltage


  • #35   8. sep 2012 Så enig Max smiley

  • #36   8. sep 2012 Ditto til Max

  • #37   8. sep 2012 Jamen I har al ret til jeres holdning og mening..
    Jeg er bare ikke enig i hvor frygteligt I ser det smiley


  • #39   9. sep 2012 Enig Max.

    Når man mener det er underholdning at kunne gamble med andres liv og skæbne, så står jeg helt af.

    Hvad bliver det næste der accepteres? En lille fattig pige, der er dødsyg, og kun kan reddes ved at komme på hospitalet inde i byen, men familien har ikke pengene ?

    Jeg er så fløjtende ligeglad med hvordan andre vælger at udstille sig selv og sætte eget liv og førelighed på spil for at blive kendt. Men det skal bare ikke gå ud over forsvarsløse mennesker og dyr.


  • #40   9. sep 2012 Lige præcis.. kan slet ikke sætte mig ind i hvad der foregår i deltagernes hovede.. og dem der står for programmet.

  • #41   9. sep 2012 Moster, nemlig de burde udstætte sig selv for fristelserne, så kunne det være at det ikke var så enkelt længere.
    Hvis de svømmede med vide hajer, sov i løvegrotten, eller ligenden så kunne det være jeg gad se programmet smiley


  • #42   9. sep 2012 Ja, giv dem valget om donere en nyre til en syg thaier og få 20.000 eller beholde nyreren og få nada, eller springe ud med faldskærm uden faldskærm, få en prins Albert eller noget helt andet hvor de udfordre sig selv og hinanden uden at indblande andre.

  • #44   9. sep 2012 Isabelle, enig men jeg ser det ikke og har aldrig gjort , har opsagt min TV pakke pga af dette, ønsker ikke at støtte TV 3 .

  • #45   9. sep 2012 Isabella. JEG SER det ikke, og har slettet TV3 fra kanallisten, for jeg nægter at støtte sådan noget lort på nogen måde. Så ingen grund til reklamekroner her. Men derfor kan man jo godt have en mening.

  • #47   9. sep 2012 Palle, ja det kunne næsten også få mit til at kode kanalerne ind igen smiley

  • #48   9. sep 2012 Ja hihi specielt afsnittet med falskærm uden falskærm smiley

  • #49   10. sep 2012 Jeg skrev følgende på TV3 facebookside

    Det er hermed afgjort. Når vi fra februar har mulighed for at ændre i vores kanalpakke, så ryger TV3 ad h..... til. Indtil da er de fjernet fra kanallisten. Simpelthen under ingen omstændigheder vil jeg støtte nogen, der har så lidt respekt for mennesker og dyr, at man overhovedet vil give nogen mulighed for at gamble med liv og skæbner.
    Hvad jeg har at sige om de mennesker, der vælger egen "lykke" og ussel mammon, det tror jeg ikke er passende at skrive her.

    I dag svarede TV3 så tilbage, og jeg må indrømme at jeg fik mig en lille griner over deres svar, for det er skisme skarpt set.

    Tak for din henvendelse. Det er naturligvis enhver frit for at beslutte, hvilke kanaler man ønsker at have.
    Mvh
    TV3

    Jow jow, TV3 ved godt at jeg lever i et rimeligt frit land, og selv må bestemme. Flot opfattet smiley


  • #50   10. sep 2012 HIhi, noget skal de jo finde på at skrive når der ikke findes noget godt forsvar smiley det bekræfter bare at de er ligeglade med deres kunder, ok at de ikke fjerner programmet fordi du ( og jeg) har opsagt vores aftale men de burde da forsvare og forklare sig.

  • #51   10. sep 2012 Jordnødden og jeg. Nej, det gør de næppe.

    Jeg ved ikke om svaret viser at de er ligeså blanke, som de fremstiller deltagerne i deres egne programmer, eller om de bare ruller rundt og opgiver i mangel på et forsvar.


  • #52   10. sep 2012 Moster, eller måske en kombination af de 2 muligheder smiley

  • #54   10. sep 2012 Lige sådan til info, så har jeg i dag set morgen dagens program og INGEN hunde bliver aflivet..

    Deltagerne får dilemmaet og vælger godt nok også at hundene skal aflives, MEN der bliver forklaret til seerene at den indsprøjtning hundene får er en ganske harmløs bedøvelse..
    Og sidst i programmet ser man også Adam sidde med dem..

    Bare sådan så folk der ikke ser programmet ved at intet er hændt hundene smiley


  • #56   10. sep 2012 Palle...
    Er jeg godt klar over at du/I ikke mener..
    Men kunne jo være at nogle gerne ville vide om Tv3 rent faktisk HAVDE tænkt sig at aflive...


  • #57   10. sep 2012 Som jeg allerede har skrevet, så er det fløjtende ligegyldigt, det er tanken. Deltagerne vælger jo udfra den tro at hvalpene dør. Det er i min verden ikke underholdning, det er sygt.

  • #58   10. sep 2012 Palle, ja det har du ret i. Det må de have brugt meget lang tid på at formulere.

  • #59   10. sep 2012 Moster..
    At du har den mening, gør jo ikke at andre måske gerne vil vide hvad der egentlig skete..

    Hvis det er så frygteligt at læse informationen, så lad være smiley
    Der er ingen tvang smiley


  • #60   10. sep 2012 Henriette, jeg pointere bare at det er min mening.

    Det eneste det viser er, at de beviser at de er totalt utroværdige.

    Jeg ved ikke lige hvad du hentyder til med:
    Hvis det er så frygteligt at læse informationen, så lad være
    Der er ingen tvang


  • #61   10. sep 2012 Henriette, muligt at de ikke afliver hvalpene , det tør de nok ikke efter el den dårlige presse og trusler Adam fik, men kalven blev skudt og det er som Palle skriver ikke spørgsmålet om de aflives eller ej med det fuldkommen syge i at lave, deltage og se disse programmer.

  • #62   10. sep 2012 Jordnødden..
    Altså tror næppe det er trusler osv der er afgørende i sagen..
    Programmet er jo optaget for LÆNGE siden smiley


  • #63   10. sep 2012 Moster..
    Mente skam blot, at det ikke var for at tage diskussion op igen, da jeg godt ved vi ikke bliver enige..
    Ej heller for at pisse folk af..

    Var ganske harmløs information, hvis nu nogle gerne ville vide det smiley


  • #64   10. sep 2012 Henriette men i den branche klipper og klistre man som det behager en smiley

  • #65   10. sep 2012 Jordnødden..
    Ja det gør man.. Men hundene kan næppe blive vækket til live igen smiley
    Så hvis de vitterlig var blevet aflivet dengang programmet blev optaget, så var de nok stadig aflivet smiley


  • #66   10. sep 2012 Ja hvis de er de samme hvalpe, men igen det er ikke aflivningen det handler om primært for mig.

  • #67   10. sep 2012 Man er ikke i tvivl om at det er samme hvalpe..
    Aftegningerne, pelsen og alt er ens..



  • #68   10. sep 2012 På en måde synes jeg det er o.k...:

    Som nogle ovenover også påpeger, - så er det måske bedre hvis hundene bare bliver aflivet, hvis de ellers så skulle sættes ud på gaden i den barske virkelighed. Og jeg synes også det er godt at folk får at vide, at livet ikke er nogen leg andre steder her på jordkloden. Måske ved vi det bagerst i hovedet, men her bliver det udstillet med gråd og tårer. (I et af afsnittet mener jeg at de får valget med at give en MEGET fattig familie med børn et nyt hus og så vælger de selvfølgelig pengene.) Det påvirker en. Og I'm sorry, men kan ikke tage kødædere der kalder det alverdens med den kalv DER ALLIGEVEL SKULLE AFLIVES bliver skudt. Når kødædende mennesker bliver sat overfor død på deres tallerken hver dag og så kan de ikke tage dette?
    - Med dette skriver jeg ikke, at jeg synes det er o.k. hvis jeg måtte for min mor var jeg veganer nu, og om jeg så havde fået en million havde jeg aldrig i livet vælge penge fremfor to hundeliv.


  • #69   10. sep 2012 De 2, det har intet med om man selv spiser kød eller ej at gøre, tror det er nævnt mange gange, men jeg kan tage det igen, det er sygt at unge dumhoveder skal have lov til at råde om liv og død for ar tjene penge og lidt berømmelse.

  • #70   10. sep 2012 Jordnødden og jeg: Ja, det er mærkeligt at folk gider glo på det, helt enig. Men bliver så irriteret når folk netop undgår dét emne, som alle er enige om at undgå. "Det er en helt anden sag." Det samme citat hver gang. Men Nej!, det er det jo faktisk.

    Max: Forstår ikke, hvorfor det ikke må vises på åben skærm. Er folk bange for at se virkeligheden i øjnene? Ja, dyrene bliver dræbt i underholdningens navn, men det er også en måde at vise folk på, at det der kød i køleskabet rent faktisk kommer fra noget der var levende engang. (Et hurtigt sidespring er, at jeg er 100% klar over at det ikke er formålet med programmet. Essensen i programmet er syg i hovedet.) Nej, dyrene vælger ikke selv om de skal dø, men det gør de dyr om "normale" (forfærdelige) omstændigheder heller ikke. Jeg er ret sikker på at jeg ville vælge aldrig at blive født hvis jeg blev født som en høne hvis eneste formål med livet er at lægge to æg pr. dag på mindre plads end et A4papir, en gris der aldrig kom til at se solen og hvor benene ville knække under mig fordi jeg var avlet sådan, en gås der blev tvangsfodret, fugl der fik plukket fjer levende ... and so on!

    Er ikke sikker på, at i forstår det ... - ser på det med samme øjne som jeg. Dette her hedder ikke ligefrem vegetarkontakten.dk - men alligevel, så føler jeg at folk reagerer som krystere der forbyder at virkeligheden kommer ud, vidt og bredt, selvom det ER virkelighed.


  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.277
    #71   10. sep 2012 Jeg har intet imod at man viser hvordan dyr bliver slagtet i tv.Hvis det er det man vil,kan man jo lave et par afsnit på et slagteri eller på en gård.Jeg har noget imod at folk der ikke har en uddannelse inden for faget skal gøre det under pres.

    For mig er det at slå et levende dyr ihjel ikke noget man bare gør.Dyret skal både før og under slagtning have de bedste betingelser og respekt.Så det er ikke det at man slår dyr ihjel og viser det der provokere mig,men at det skal forgå som underholdning af mennesker der ikke har kvalifikationer til det.


  • #72   10. sep 2012 Max H: Jamen er enig. Jeg synes bare ikke det du skriver nu kom til udtryk i dit indlæg nr. 1, men hvis det er hvad du tænker, så er jeg 100% enig. smiley

  • #73   10. sep 2012 GODT de ikke bliver aflivet, men det er heller ikke så meget det der gør mig så vred. Det er mere tanken om at en flok talentløse dumme unge mennesker tager valget om at hvalpene skal aflives for sølle 5000 kr!!!!

    Det giver mig bare enormt kvalme sådan noget.. føj


  • #74   11. sep 2012 SORRY .. Men sys nogen skal lige trykke på bremsen .. Efter jeg lige har set genudsenelse så forstå jeg overhoved ikk i kan reager sådan . Må nok lige grine lidt som en skrev her inde hunden er ikk aflivet og adam sidder med hunden ..

    Fint i har en holdning men også andre som har ! smiley ..
    - JEG havde 100% aflivet de hunde . uden tvivl bare ved at se da de kom hen til de hunde .. Det er ikk en hund værdig og rande rundt i det PLUS de kan ren faktisk komme tilskade i det rod ..


  • #75   11. sep 2012 Vibse, det er vist TV3 der skal stoppe lidt op og kigge lidt på hvor deres moral og etik er henne, det er nemlig det dette handler om smiley

  • #76   11. sep 2012 Jaja det fint vibse. Alt det længere oppe er skrevet FØR afsnittet hvor hundene bliver "aflivet"


    Hvem siger at tv3 ikke bare har klippet det sammen sådan at den optagelse hvor Adam sidder med hundene er optaget FØR de bliver bedøvet/aflivet???


  • #77   11. sep 2012 Er de da blevet aflivet?

  • #78   11. sep 2012 Nej de er ikke!!

  • #79   11. sep 2012 Nej det er de ikke, siger tv3. Jeg tror og håber heller ikke de er.

    Men tv3 kan da sagtens klippe det sammen som jeg skrev før, og så bare sige de ikke er, bare for ar redde deres egen røv.
    Man ved aldrig hvordan tingene bliver klippet sammen i tv branchen smiley


  • #80   11. sep 2012 Ej okay roooolig nu..
    Synes vi skal lade være med at komme med diverse gisninger når alt tyder på at de ikke er aflivet..



  • #81   11. sep 2012 Er helt rolig smiley

  • #82   11. sep 2012 Men Verdens bedste MUFFIN, har jo ret, TV 3 kan have klippet det sammen og vist hvalpene efter fordi der har været så meget modstand før mod at hvalpene skulle aflives, de er jo ikke dumme og for dem handler det om ikke at miste seere og dermed penge, det er det eneste der tæller for dem efter at moral og etik er sat over styr. Men jeg håber ikke det har gjort det, for sandheden kommer altid frem.

  • #83   11. sep 2012 Jeg bliver simpelthen nødt til at tro på at ingen på TV3 er så hjerteløse at aflive raske og sunde hundehvalpe. Så dumme er de ikke!
    Og efter at have set afsnittet er jeg sikker på det forholder sig sådan.
    Tænk på alle dem der får aflivet deres unghunde fordi de bliver "vilde", det er ligesådan!


  • #84   11. sep 2012 Jeg så afsnittet i aften:
    De 2 hundehvalpe kom ind i villaen, hvor deltagerne ville få penge hvis de ville aflive hvalpene.
    Men det var kun bedøvelse der var i sprøjterne og de kom senere hen til deres nye ejere
    så ingen hvalpe blev aflivet


  • #85   12. sep 2012 Hvis hvalpene har fået nyt hjem - så er det bare skønt. Ingen hvalpe aflivet.
    Men tv3 kan sagtens have klippet det sammen som de har lyst til. Er gode venner med 2 af deltagerne fra sæson 1, og kender 1 bekendt fra denne sæson 2, og min kæreste blev carstet til sæson 2. Til carstingen blev der spurgt om mange syge ting, og der blev flere gange spurgt om hvordan han ville have det med at aflive uskyldige dyr osv. og meget andet.

    - Ved lidt om hvordan tingene foregår bag kameraerne og derfor jeg er lidt skeptisk.. og har tit svært ved at tro på hvad tv3 sender i tv'et..

    Men nu vælger jeg at tro på at de ikke er hjerteløse, og at de har fundet nyt hjem til hundene.

    Det eneste der giver mig voldsom kvalme er at deltagerne i fristet hele to gange vælger at hundene skal aflives for skide 5000 kr. føj..!


Kommentér på:
Fristet - Hvor mange dyr skal dø???

Annonce