{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpebøger
  • #1   6. sep 2012 jeg har lånt ALLE bøger på mit lokale bibliotek om hvalpe, hunde i al almindelig, sygdomme og træning... Jeg kan kun anbefale dig at ta kontakt til biblioteket der har de formelig mange gode bøger,,,,

DEn bog du omtaler har jeg også lånt og synes den er god... Har os lånt en der hed HUNDEHVALPEN kan dog ikke huske hvem der havde skrevet den...

• #2   6. sep 2012 Har Gwen Bailey ikke skrevet "hundehvalpen"?

• #3   6. sep 2012 Tusind tak!!

• #7   7. sep 2012 Tak Morten! smiley

Hihi det var et godt spørgsmål! Hmm.....

Jeg blev fuldstændig forelsket i borzoierne for lang tid siden. Det var ikke en "hund" jeg ville have, det var en "borzoi", haha! Sådan har jeg det ikke længere, jeg elsker at have hunde omkring mig ligegyldig type, men der var ingen tvivl om det skulle være en borzoi når jeg engang selv skulle have hund. Jeg elsker at de er så rolige, blide og ubesværlige, og så samtidig har det vilde fandenivoldske jagtinstinkt. At de ikke ser mig som universets centrum, og at de ikke skal have ordrer for at udføre en opgave, men hellere tænker selv. De er stolte og venlige og udholdende, og skal ikke aktiveres flere timer hver dag. Så synes jeg også at mynder har humor og generelt er meget menneskelige og lynende intelligente. Jeg kan godt lide store hunde, men synes det er en stor fordel at borzoier fylder så lidt indenfor, for det gør de. De minder mig om en blanding af kattedyr i jagten og selvstændighed, ræv i udseende og hund med resten smiley Og så synes jeg, de er meget smukke med deres arkitektoniske krop og silkepels :). Det fascinerer mig at de kan løbe så stærkt, og jeg elsker at de kommer i alle farver. Min kommende hvalp er noget så eksotisk som grå og beige-brindle med hvid blis og hvide pletter smiley
    Egentlig så er jeg vel generelt bare enormt fascineret af borzoier. De er så spinkle, men samtidig så stærke, og det minder mig om mange ting i livet. Min veninde som også har borzoi fortalte mig om en borzoiavler oppe i Nordsverige, der for nylig havde haft et kuld hvalpe. De vågnede op med væggene i bryggerset indsmurte i blod - det var en ulv der havde kunne lugte hvalpene og var blevet lidt for nysgerrig, og så havde hvalpemor splittet den ad. Det er da helt vildt imponerende at ét enkelt domesticeret dyr kan slå en vild ulv ihjel.

• #8   7. sep 2012 Hvor de i hverdagene er vildt pacifistiske, ikke særlig gøende, ikke aggressive, kæmpe nussehoveder. Det er da den perfekte race! smiley

Til mig i hvert fald.

• #9   7. sep 2012 Turid Rugaas På talefod med hunden.

• Louise A
    Louise A Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 25
    #10   7. sep 2012 bogen lykkelige lydige hunde af Anders hallgren syntes jeg er rigtig god. den giver et rigtig godt indblik, hvordan man kan træne sin hund bedst og få den bedste relation til den.
    Hvalpen læste jeg lige da jeg fik min hund. den hjalp mig rigtig meget der, da det var min første hund og jeg ikke lige vidste hvordan man gjorde med alene hjemmetræning osv.

• #11   7. sep 2012 Bogen hvalpetræning

• #13   7. sep 2012 Hehe et spørgsmål skal jo besvares smiley
    Tusind tak! Ja jeg har en måned fri den første måned, så der bliver det all work and a lot of play med lille vaps smiley glæder mig!!!

Kommentér på:
Hvalpebøger

Annonce