{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.406 visninger | Oprettet:

Drømme - Hund {{forumTopicSubject}}

Hej..

Min hund drømmer vildt meget.. Stort set hver dag ligger hun og små gø'er i søvne.. Lyder mest af alt som mareridt, men det ved jeg jo ikke noget om..

Vækker/beroliger I jeres hund (sådan stille og roligt) når den lille og små piber eller noget i den stil i søvne?

Det skal lige siges at min hund gør det stort set hver dag...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømme - Hund
  • #1   6. sep 2012 Min hund gør det altså også, godt nok ikke hver dag men nej jeg vækker hende ikke for gør jeg det så er jeg næsten sikker på at hun bare rejser sig og går et andet sted hen for at sove, jeg ser i hvert fald ingen grund til det.

• #2   6. sep 2012 Min hun drømmer ufatteligt meget, piber og løber også i søvne..

Vækker hende ikke nej.. Jeg ville hvertfald blive semi-tvær hvis folk vækkede mig hvergang jeg drømte (-:
    Nogle gange vågner hun med et set, også går hun et andet sted hen og ligger sig. (:

• #4   6. sep 2012 Jeg vækker min hund hver gang hun ligger og drømmer, da hun faktisk godt kan finde på at tisse når hun drømmer, også synes jeg det er træls og ubehageligt at høre når hun gør og piber også løber hun i søvne smiley

• #5   6. sep 2012 Jeg vækker Silje stille og roligt. Taler beroligende til hende mens jeg nusser hende. Når hun vågner plejer hun at rykke sig tættere på mig. smiley

• #6   6. sep 2012 hvis Misha stjerner helt af, vender det hvide ud af øjnene osv. så siger jeg bare hendes navn ligeså stille smiley synes det er synd og ville ønske at nogen ville vække mig, når jeg havde grimme mareridt smiley

se den her: http://www.youtube.com/watch?v=grEypMDqvTE

• #7   6. sep 2012 Jeg vækker Tøsen hvis hun ligger og sparker mig, men stille og roligt, så vender hun sig på den anden side og sover vidre.
    Ikke fedt ikke selv at kunne sove fordi hun sparker... smiley

• #8   6. sep 2012 Jeg har bare nusset Cindy lidt, hun ligger stort set altid oppe i sengen når det sker, men hun hverken flytter sig eller vågner, så "rigtigt" vækker hende, gør jeg jo ikke.. Hun stopper bare med at ligge der og sige lyde..

• #9   6. sep 2012 Michelle.. Ej, det ser bestemt ikke rart ud.. Den hund har virkelig mareridt..

Synes bare det virker lidt vildt at Cindy har det sådan stort set hver dag.. Kan det have noget med hendes overfald at gøre? At hun får mareridt? Så jeg måske kan arbejde med når hun er vågen?

• #10   6. sep 2012 Tit kan det at mærke mors eller fars hånd give ro og tryghed.. smiley

• #11   6. sep 2012 Jeg snakker beroligende eller aer stille min hund.

• #12   6. sep 2012 Anika, nemlig.. Ligger normalt bare en hånd på hende og så får hun ro på.. Hun vågner jo ikke og hun bliver også liggende..

• #13   6. sep 2012 ja det er mega vildt og den har det også MEGET tit og den løber ind i alting, rejser sig op og løber rundt osv. de har lavet en hjelm til den, til når den sover smiley

• #14   6. sep 2012 Min Dina spjætter med benene, piver og snorket og vuffer i søvne, og hendes øjne står åbne eller ruller rundt.
    Jeg har aldrig prøvet at vække hende, når hun sover så dybt.
    Men min mand kom en dag gående ind i stuen, og begyndte at snakke.
    Jeg tror virkelig ikke Dina havde hørt ham, før han sagde noget, for hun sov rigtig dybt med snorken og spjæt. Hun for op og gøede og knurrede og løb hen mod min mand, standsede op foran ham.....og så vågnede hun og så pinlig berørt ud, logrede med halen og luskede hen i sin kurv igen.
    Det så nærmest ud som om hun løb i søvne, og først fandt ud af hvad der skete, da hun stod foran ham.

Jeg synes det ser uhyggeligt ud, når øjnene er åbne, eller hun vender det hvide ud af øjnene i søvne.

• #15   6. sep 2012 Det er da også nødvendigt når den reagere sådan smiley

Jeg ville med glæde blive vækket fra sådan et mareridt....

• #16   6. sep 2012 Hanne.. Helt bestemt.. Cindy har heldigvis lukkede øjne, men det er jo tydeligt at se/høre at der er noget hun ikke bryder sig om..

Derfor spørgsmålet om vi vækker jeres hund smiley

Jeg ville da blive glad for at blive vækket for et grimt mareridt, men vil hunden også blive glad? smiley Selvom den sover videre dejlig fredfyldt..

• #17   6. sep 2012 også mig! smiley

• #18   7. sep 2012 sasha drømmer også dagligt, de fleste rimelig rolige = altså masser af piberi, hendes poter sitrer strækker sig og krummer sig osv, og læberne og øjnene får også trækninger - det gør jeg intet ved, det varer ca 2-3 min og så sover hun tungt igen, og af og til kommer der lige en drøm til lidt efter.

nogle gange kan hun drømme mere voldsomt hvor hun åbner øjne så manser det hvide (sitrende) slår mere ud med ben og piber mere voldsomt, der har jeg af og til prøvet at sige hendes navn forsigtigt

men ja, drømmeri er dagligt smiley

Kommentér på:
Drømme - Hund

Annonce