{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Heldigvis havde jeg glemt hvordan det er !! {{forumTopicSubject}}

Min søde, rare, lille skat er nu et ½ år, og skal da lige garantere at de tomhjernede dæmoner, har overtaget ham ;(

Han ved dårlig hvad han hedder, tror nej betyder: bliv du bare ved, jamen ALT hans go'e opførsel er forsvundet på 2 dage ....

Jeg har fået en teenager i huset ;(

Heldigvis har jeg/vi glemt hvordan det er...

Nogen der har, de magiske råd, så min søde Diesel, kan findes frem igen og vi kan få jaget de dæmoner væk ? smiley Eller er det bare, mig der skal væbne mig med tålmodighed ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heldigvis havde jeg glemt hvordan det er !!
  • #1   29. aug 2012 Tålmodighed + træning er vejen frem

  • #2   29. aug 2012 Du kan ikke finde den søde Diesel frem lige nu. Du kan kun væbne dig med tålmodighed, lade være med at forlange for meget af ham, forsøge at fastholde den træning han har fået tidligere (uden at indlære noget nyt), forsøge at bevare jeres gode forhold - og så ellers bare pænt vente på, at det går over smiley

  • #3   29. aug 2012 Tålmodighed er vejen frem. Og så glem alt om at lære ham nye ting. Vedligeholdelse af det han allerede kan men ikke nye svære ting.

  • #4   29. aug 2012 sæt dig ned, drik en kop kaffe, mærk hvordan de grå hår myldrer frem og træk vejret dybt smiley

    teenagere er praktfulde smiley .. har en på 900 kg som absolut ikke kan høre, mener jeg er en foder automat og at verden er hans.....suuuk..

    Hunden var heldigvis en nem teenager, hun stak kun af ud på markerne.. så det krævede bare at jeg skulle stå i mudder til knæene i væltende regn og vente på at damen gad at komme igen smiley


  • #5   29. aug 2012 Når man ser på de der terrorister, så er det man et øjeblik undrer sig over, hvad pokker der gjorde at man valgte at blive hundeejer...

    To timer efter, så ser man på den samme engel, der ligger og sover sødt, spjætter lidt og nulrer mulen godt på plads i tæppet...

    Vi mennesker er sgu ikke ret kloge... smiley

    Hvor ER det godt at det går over det der teenage-noget - og indtil det gør, vil jeg ønske dig GOD vind og masser af tålmodighed smiley


  • #6   29. aug 2012 Takker for jeres medfølelse smiley Jeg må bare lade "vanviden" rase ud af ham smiley


  • #7   29. aug 2012 Forstår jer slet ikke hvad er Teen tiden har ikke oplevet det endnu med Tøsen og håber og beder til at Lille lort holder sig på måtten, men som damen er nu tror jeg det bliver et helvede at komme igennem teentiden... smiley

    Og ja HAR lykkeligt glemt den periode fra de andre hunde der har været igennem livet... smiley


  • #8   29. aug 2012 Tillykke med teenageren!

    Sæt en post-it note i panden på ham med teksten "Under ombygning" - også venter du ellers bare med en engels tålmodighed og forsøger at vedligeholde det allerede indlærte... Du kan supplere med lidt stesolid... til dig selv smiley

    Hilsen Betina med Saga, som netop er på vej ud af første teenageperiode.


  • #9   29. aug 2012 tja som de andre skriver og så træk vejeret dybt ind og tæl til 10 eller 100.
    Uha ja man glemmer heldigvis hurtigt, ellers havde jeg nok ikke fået en til.


  • #10   29. aug 2012 Årrrh lad dog være, han ser da såå sød ud ;oP

    Tålmodighed har jeg mest med dyr :o) når det gælder mennesker så tænker jeg til sidst, nå okay det sker aldrig.... men nu jeg alligevel er i tråden vil jeg da høre hvor billedet af elefanterne blev af? vil stadigvæk meget gerne se dem :o)


  • #12   29. aug 2012 Åh - Velkommen i klubben.
    Jeg var ellers 100% sikker på, at jeg med Ghini, fuldstændig slap for alt, hvad der hed teenage- og lømmelalder, men jeg er blevet klogere smiley

    Min lille prinsesse på godt 2 år, har indtil for 14 dage siden opført sig fuldstændig eksemplarisk.
    Været renlig fra dag 1, aldrig ødelagt noget, altid hørt efter, simpelthen en lille engel.

    Det er der lavet om på nu, hun er fuldstændig døv, stjæler sko, mad fra borde og er en rigtig lille pestilens.
    Må vist erkende, hun bare er en af de hunde, der modnes temmelig sent, hvilket forøvrigt ikke er ganske udsædvanligt for mynderne og så finde min tålmodighed frem fra skabet igen smiley


Kommentér på:
Heldigvis havde jeg glemt hvordan det er !!

Annonce