{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

En rigtig hanhund. {{forumTopicSubject}}

Torsdag var jeg for første gang hos dyrlægen med min labbedreng på 1½ år da han skulle vaccineres. Da vi efter lidt ventetid kommer ind i klinikken er det første han gør at gå hen og snuse på væggen.... og lette ben.
Mens vores dyrlæge er ved at tørre op kommer sygeplejersken ind,kigger og siger "det er da vist en rigtig hanhund du har fået ind der".Hihi spørg lige om moar her trak lidt på smilebåndet smiley
Behøver jeg at sige at han i øvrigt klarede vacc og undersøgelse i stiv pote smiley
Andre der har sjove historier de vil dele fra dr dyr?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En rigtig hanhund.
  • #2   25. aug 2012 Calle gør det også hos dyrlægen. Jeg tror det er på grund af alle de dufte der er sådan et sted.
    Jeg gør naturligvis alt jeg kan og er konstant på vagt for at undgå det. Men ja det er smuttet et par gange, og nej jeg tror heler ikke det var ment som et kompliment og jeg er alt andet end stolt når det smutter.


  • #3   25. aug 2012 Neeej jeg ville nu heller ikke smile og være stolt hvis min hund lettede ben indenfor. Jeg ville prøve at forhindre det og så ville jeg blive flov og sige undskyld. Og nok også tilbyde selv at tørre op.

  • #5   25. aug 2012 Mine to gør det også hvis jeg ikke er opmærksom og holder dem væk fra væggene hos dyrlægen.


  • #6   25. aug 2012 Jeg synes det er træls når Thomsen letter ben ved dyrlægen, det er sket et par gange, men vi holder øje med ham hele tiden for at undgå det.

  • #7   25. aug 2012 Hold da helt magle... hvor er jeres humor dog henne smiley Jeg er da ikke stolt nok nærmere overrasket og synes egentlig det var lidt sjovt da jeg aldrig har oplevet nogen af de hanhunde jeg har haft har gjort dette. Og selvfølgelig er det noget jeg vil være opmærksom på fremadrettet når vi er ved dyrlæge smiley

  • #8   25. aug 2012 Jeg var ligeledes afsted til vaccination i torsdags, for min første gang med Balto.
    Der var ikke noget med at lette ben, men der var da en anden lidt sjov oplevelse.
    Dyrlægen havde jo en skål med godbidder, og efter at have klippet klør, hvilket gik super nemt, gav hun da et par stykker med beskeden værsgo, du er da dygtig.
    Med skålen i den ene hånd, vente hun sig om, for at tage ørekiggerdimsen på bordet bagved. SNAP SLURP KNASE sagde det lige, og så var skålen med godbidder næsten tømt.
    Jeg fik hevet ham lidt væk, og han kiggede undrende op, jeg er sikker på at hans tanker var " jamen den rare dame, havde da lige sagt værsgo "
    Det er jo også rigtigt, det plejer at være startskuddet til at tømme madskålen, så det kunne man jo nok ikke bebrejde ham.
    Hendes kommentar var da også bare, du er da godt nok hurtig din bandit.:-)


  • #9   25. aug 2012 Ikke noget jeg ville smile af, jeg ville tilbyde at tørre op.

  • #10   25. aug 2012 Årh, jeg synes det er så pinligt når de letter ben hos dyrlægen :s Er ved at begrave mig selv hver gang :b Synes det er cool at du kunne tage det med et smil :o)
    Og er sikker på dyrlægen er vant til det og ikke mente det som nogen kritik - Bare som en sjov kommentar ;o) Og så er det vel fair nok at smile!

    Når mine kommende patienter, den dag jeg er færdiguddannet, letter ben, vil jeg da tage det med et smil. Det er jo bare sådan hunde er, når det frister for meget :o)


  • #11   25. aug 2012 Kan sgu godt se det humoristiske i det, havde nok også selv trukket på smilebåndet. Det er jo sådan noget der kan ske.... når man har en hanbasse... smiley :)

  • #12   27. aug 2012 Jeg så et opslag på døren til min dyrlæge idag.

    Netop med at hanhunde strintede op af deres vægge og ikke mindst deres varer, som jo så ikke kunne sælges....

    Så der stod at man skulle holde hanhundene i kort snor


Kommentér på:
En rigtig hanhund.

Annonce