861 visninger
|
Oprettet:
Hund piver {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke om nogle kan hjælpe mig, de sidste tre dage har min hund på 9 måneder pevet mærkeligt. Vi kan lege og pludselig stopper hun op midt i legen og giver en tre til fire piv og så leger hun videre. Også midt i maden kan hun pive og så spise videre. Det kun hjemme hos mig hun gør det og siden mig og min kæreste er begyndt at læse i hver vores by. Hun er normalt bare ikk påvirket af der gået flere dage mellem han har været hjemme. Føler måske lidt det hver gang jeg kigger væk. Hvad gør jeg?! Føler ikke hun skal have sin vilje med opmærksomheden men er bange for der noget dybere bag det for hun plejer ikke at være centrum af familien
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 788
Måske har ondt i tænderne? Jeg ville nok tage et smut forbi dyrlægen.
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.375
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 4.010
Ville nu ikke tænke på tænderne som det første, da hun kun er et år?
Der kan jo også være smerter andre steder.
jul 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 160
Det mere når jeg kaster bolden i et andet rum så kan hun ikke se mig og hvis jeg lige skriver en SMS eller hvis jeg fjerner mit blik fra hende. Det oftes ude ved hoveddøren hun piver. Og det skal siges hun er ikke vant til at få opmærksomhed hele tiden jeg plejer fint at kunne laste en bold to gange og så gå i gang med maden og otte ud af ti gange stopper hun alt hun har gang i og så sidder hun bed siden af mig eller på dørtrinet til køknet (hun må ikke være i køknet)
jul 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 160
Hund piver