{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.275 visninger | Oprettet:

Hund piver. {{forumTopicSubject}}

Vores 10uger gamle hvalp piver helt vildt når vi ikke er hjemme og hun stopper ikke igen. Folk klager og vi ved ikke hvad vi skal gøre? - Når vi så kommer hjem er hun helt vild, og vil intet lave når vi går ned med hende, men lidt efter hun er kommet op igen så tisser og s***** hun indenfor. Nogen der har nogle fif? - vi har øvet lidt alene hjemme træning, hvor vi flere gange har været nede med vasketøj, ude at handle osv. Men hun piver/gør stadig ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund piver.
  • #1   8. feb 2011 Hvor længe har I haft hende? Hor længe og hvor meget har I trænet alenehjemme-situationen? Hvad gør I med hende INDEN I går fra hende? Hvor længe er hun alene?

• #2   8. feb 2011 du går alt for hurtig frem, man kan ikke lære en hund at være alene ved at blive væk og håbe på at hun stopper med at pive fordi hun bliver udmattet... det kan være starten på et dybdegående aleneproblem hvis i ikke håndtere det i hendes tempo ..

prø evt at læs dette igennem, der er trin for trin hvad i kan gøre..

(link fjernet)

• #3   8. feb 2011 Mine hunde har aldrig haft alenehjemmeproblemer. Jeg går ud og ind af dørene mange mange gange om dagen når de lige er kommet hjem. Jeg siger intet når jeg går og intet når jeg komme ind igen.

Jeg går ikke længe nok til at de kan nå at begynde at pibe i starten, så nej, jeg står ikke udenfor døren og venter på at de holder op med at pibe. Jeg kommer ind INDEN de begynder.

Det kan være en tur i soveværelst og lukke døren. 2 sekunder efter åbner jeg og kommer ud igen. Det kan være ud med skraldespanden. Det tager vel omkring 5 sekunder hvis jeg skynder mig. Ind igen. Det kan være at gå på badeværelset et par sekunder og så ind igen.

Efter kort tid gider de ikke engang at reagere på en dør der bliver åbnet eller at jeg nu, for 20. gang den dag, vader ud og ind ad døren:-)

• #4   9. feb 2011 På de to uger du har haft hvalpen har den endnu ikke kunne lære at være alene hjemme så det er jeres egen fejl at hunden er ked af det. Start forfra med alene hjemme træningen, det tager ihvertfald min 3 uger fra start af træning til at du kan lade din hvalp være alene i bare 3 timer.

• #5   9. feb 2011 Alenehjemmetræning og renlighedstræning og TÅLMODIGHED. Hvalpen gør intet unaturligt og forkert. Jeres forventninger er alt for høje til en 10 ugers hvalp.

Vi råde dig til at smutte forbi denne side. Der er mange gode råd om at have hvalp og renlighedstræning, alenehjemmetræning, bidehæmning og alt det andet helt alm. der følger med at have hvalp.

: http://www.grosserguiden.dk/Ny_hvalp_i_huset/ny_hvalp_i_huset.html

Kommentér på:
Hund piver.

Annonce