{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Hund ud på hovedvejen !! {{forumTopicSubject}}

Heej .. Nu jeg enlig kommet hjem efter lang tid køren .:) ..
Men tur startet da lidt skidt var ved at køre en hund ned da jeg skulle til esbjerg i dag .. Og bakker så selvfølig tilbage for og så om jeg kunn for den til mig .. (TRÅDS jeg er bange for lab.) .. men kunne se den var ikk gammel skyder på 1 år .. Og gå så ud og folk køre bare skide stærk forbi .. Og har travlt men tag mig tid til den .. Sidder mig så ned for og se om jeg kan for den til mig .. Men den løber så væk den går mærkeligt og den var SKIDE skramt .. Ringer så til det der nummer 1220 Eller hvad det er smiley .. har det kodet ind så ved ikk hvad det er .. Men de siger jeg skal kontakte politiet hvilket jeg valgte ikk og gør da alle andre gang er jeg kommer fra uden svar på noget som helst .. men skulle jeg så og inden gir de mig et nummer som jeg kan ringe til vis de ikk gør noget ..

Ringer så til politiet og for så enlig kontakt med en flink betjent hvor han siger de henviser altid det det dyr i nød nummer .. Så bliver jeg jo lidt forvirret men siger det okey .. Tak for hjælp og ligger på . Der er jeg jo længe væk fra stedet da jeg ringer mens jeg kør ..

Ringer så til det nummer jeg fik og manden siger han finder en som kan køre ud med det sammen . Fint og køre videre og tænker lidt på den hund på vejen til esbjerg og da jeg køre forbi på vej hjem af ser jeg den ligger i en indkørsel (I LIVE) .. HVORFOR hagner folk ikk deres grund ind vis deres hund stikker af .. Forstå det ikk ..

Min kæreste har kørt en boxer ned i dag fordi den stikker af fra grunden . Og ejern sagde bare .. DET viste vi godt det skulle jo ske på et tidspunkt !!!! WHAAAT . er man bare pisse ligeglad med sine dyr : smiley ..

UNDSKYLD FEJL ( ER ORDBLIND) Og at det blev langt ..
Men forstå det Fandme ikk .. !!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund ud på hovedvejen !!
  • #1   8. aug 2012 Jamen, hvad skete der med den hund du så?

• #2   8. aug 2012 den jeg så .
    manden har ikk ringet tilbage ..

Min kæreste ..
    Da min kæreste sagde den skal tjekkes . Sagde de ja engang nå de fanger den igen .:s

• #3   8. aug 2012 Jamen, var der ingen ved den, da den lå i en rundkørsel?

• #4   8. aug 2012 Vores nabo-hund render også rundt på vejen og over ved os ..
    Vi bor på landet i en lille by og her er der åbenbart normalt at hunde render rundt som det passer dem..
    De fleste hunde render ude på vejen og tisser på den modsatte side afnhvor de bor.. MEGA irriterende..

Men jeg har nu de sidste 2 morgner JAGTET naboens hund væk, simpelthen gået ud og råbt : KA DU SÅ GÅ HJEM , og så fræser den afsted uden at se sig tilbage..
    Det er nemlig en tæve og vi har en hanhund på 6 mdr, så vi kan snart ikk lukke Uffe ud uden at skal tænke på den kommer rendende.. For på et eller andet tidspunkt er tæven i løbetid og Uffe blir en lille liderlig satan...

• #5   8. aug 2012 Gangsters dont dance, they boogie*
    der stå indkørsel ikk rundkørsel ! smiley Heheee ..

Betina .. HOLD kæft hvor belastende ..
    Jeg var blivet skør .. Kan ikk forstå folk er lige glad ..

Vis portoen er åben her .. Holder jeg total øje med ham ..
    To gang er han stukket af .. Eller gået da jeg har bedt min kæreste kigge efter ham .. smiley Men gør ikk mere portoen er altid lukket .. Skal ikk af med min hund fordi jeg har været dum ikk og tænke ..

Kommentér på:
Hund ud på hovedvejen !!

Annonce