1. apr 2011 Følger: 12 Følgere: 41 Hunde: 8 Emner: 71 Svar: 616
Foder til tæve med sart mave {{forumTopicSubject}}
Hej alle på HG.
Jeg håber på lidt hjælp og vejledning.
Sagen er den at min ene tæves mave nogle gange "går i stykker". Hun bliver 1,5 år nu her, vejer 5 kg og har været meget svær at få til at spise tørfoder. Vi har prøvet flere forskellige produkter som hun ikke har ville spise.
Problemet er at hun får dirre med ca 1 måneds mellemrum, så mit spørgsmål går på om der er folk der kender et godt hundenfoder til hunde med sart mave?
Hun får Arion nu som hun normalt fungere rigtig godt på og har været det eneste tørfoder hun har ville spise.
Det er ikke sikkert der skal skiftes foder - min forespørgsel går på om der findes et foder til hunde med sart mave eller et evt kosttilskud?
(hun er undersøgt af dyrelægen og fejler intet)
aug 2007
Følger: 1 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 726
Har også brugt det til min egen, men er nu skiftet over til wolfsblut. Han har af og til en lidt sart mave og er allergisk overfor kylling.
apr 2011
Følger: 12 Følgere: 41 Hunde: 8 Emner: 71 Svar: 616
Jeg er nemlig træt af at rende ved dyrelægen med hende. sidst vi var afsted var i påsken hvor hun tabte sig 800 g i løbe af 4 dage da hun intet kunne holde i sig, og nu er den gal igen - heldigvis ikke så slemt. De 2 gange er ikke de eneste.
Det er Arion Premium Maintenance Small Breed hun får - det er netop den med kylling.
Syntes det er utrolig svært at finde hovede og hale i hvad der er god eller ej. Samtidig er hun også en hund der som sagt ikke spiser hvad som helst og ville egentlig gerne have 0,5-1 kg mere på hende
Foder til tæve med sart mave