889 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Foder til tæve med sart mave Foder til tæve med sart mave

Hej alle på HG.
Jeg håber på lidt hjælp og vejledning.
Sagen er den at min ene tæves mave nogle gange "går i stykker". Hun bliver 1,5 år nu her, vejer 5 kg og har været meget svær at få til at spise tørfoder. Vi har prøvet flere forskellige produkter som hun ikke har ville spise.
Problemet er at hun får dirre med ca 1 måneds mellemrum, så mit spørgsmål går på om der er folk der kender et godt hundenfoder til hunde med sart mave?
Hun får Arion nu som hun normalt fungere rigtig godt på og har været det eneste tørfoder hun har ville spise.

Det er ikke sikkert der skal skiftes foder - min forespørgsel går på om der findes et foder til hunde med sart mave eller et evt kosttilskud?
(hun er undersøgt af dyrelægen og fejler intet)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til tæve med sart mave
  • #1   29. jul 2012 Hvilken variant af arion? Lam og ris varianten skulle være god til hunde med sart mave. Kender nogle stykker som er gået over til det netop pga maveproblemer og det er klart blevet bedre efter de startede på det.
    Har også brugt det til min egen, men er nu skiftet over til wolfsblut. Han har af og til en lidt sart mave og er allergisk overfor kylling.

• #3   29. jul 2012 Tak for svarene.
    Jeg er nemlig træt af at rende ved dyrelægen med hende. sidst vi var afsted var i påsken hvor hun tabte sig 800 g i løbe af 4 dage da hun intet kunne holde i sig, og nu er den gal igen - heldigvis ikke så slemt. De 2 gange er ikke de eneste.
    Det er Arion Premium Maintenance Small Breed hun får - det er netop den med kylling.
    Syntes det er utrolig svært at finde hovede og hale i hvad der er god eller ej. Samtidig er hun også en hund der som sagt ikke spiser hvad som helst og ville egentlig gerne have 0,5-1 kg mere på hende

Kommentér på:
Foder til tæve med sart mave

Annonce