Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundetrailer
  • #1   29. jul 2012 Til bil eller cykel?

• HerVogterJeg *
    HerVogterJeg * Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 84
    #2   29. jul 2012 Gætter på at hunde "bare" er gods, så det du skal forholde dig til er at alting er skruet forsvarligt sammen - og så selvfølgelig at dyrene har det godt? Det er mit bud?

Hvis du er en god håndværker skulle det nok kunne lade sig gøre at lave det billigere selv (Hvis vi taler dem til bil. Jeg prøvede lige at google det. Føj for en pris, da.)
    Det må kunne lade sig gøre at købe en udtjent combi camp/camp let/trailer og så bygge noget på selv.

Personligt foretrækker jeg så at have dengserne inde i bilen, men er klar over at det andet der kan være nødvendigt for nogen.

• Tobias A
    Tobias A Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   29. jul 2012 Det er til bil

• Tobias A
    Tobias A Tilmeldt:
    jul 2012

#4   29. jul 2012 hundene er ikke "bare" gods men har 2 store hunde der elsker og komme på stranden og lege i vandet og er ked af at skulle ha 2 store vådehunde der er fyldt med sand ind i min nye bil

ja det er til bil og de er mega dyre kan sagtens bygge en selv har en trailer jeg kan bruge til det men kender bare ikke reglerne omkring det ville være ked af og få en kæmpe bøde

• HerVogterJeg *
    HerVogterJeg * Tilmeldt:
    maj 2012

#5   29. jul 2012 Du misforstår, Tobias. Jeg mener at hunde rent lovgivningsmæssigt "bare" er gods (må ikke flyve af under transport) og at kravene til sådan en trailer nok ikke er så skrappe, bare du selvfølgelig sørger for at dyrene ikke ligefrem lider under transport (dyreværnslov?)
    Det var jo det du spurgte om, ikke sandt? Og du fik mit bud/gæt på et svar vedr lovgivning.

• Tobias A
    Tobias A Tilmeldt:
    jul 2012

#6   31. jul 2012 Når okay jamen så tror jeg at jeg bygger en for har en gammel madras de kan ligge på og har stort set alt jeg skal bruge for og bygge en god solid trailer til mine 2 schæffer smiley

• HerVogterJeg *
    HerVogterJeg * Tilmeldt:
    maj 2012

#7   31. jul 2012 Altså du må ikke hænge mig op på det, jo, men det er mit bud at du godt må og at kravene ikke er de vilde. Ved ikke hvem du kan spørge for et 100% svar. smiley

• #8   31. jul 2012 Har du en indregistrerer trailer, skulle der ikke være i vejen med at lave din egen, så længe du holder dig inden for totavægten

• Tobias A
    Tobias A Tilmeldt:
    jul 2012

#9   8. aug 2012 Hvis nu jeg bygger den og bruger den så får jeg og se hva der sker hvis jeg bliver stoppet smiley

• #10   8. aug 2012 Jeg tror måske den skal synes hvis det er noget som er pament (for du laver den jo højrere)... Men ellers prøv og ring til motorkontoret det må de vide..

Kommentér på:
Hundetrailer

Annonce