{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.326 visninger | Oprettet:

Et stk mistet øje og en solgt hund :( {{forumTopicSubject}}

Puuha. I går var vi ude at lege i haven, da begge hunde finder noget de synes er ret så spændende. Begge vores hunde har altid været meget beskyttende overfor deres mad, og vi har derfor altid fodret dem hver for sig. I går finder de så noget på græsset, og jeg når slet ikke at reagere, før de er oppe og slås. Det går lynhurtigt, og da jeg får dem skilt ad, kan jeg se stakkels Elvis er kommet meget slemt til skade. Han øje er fuldstændig smadret, og jeg reagerer bare pr. instinkt. Råber til kæresten at vi skal afsted til dyrlæge NU, og skynder mig ud i bilen. Så afsted til den nærmeste dyrlæge (tror på ingen måde at det var sikker kørsel jeg fil præsteret), hvor de med det samme ligger ham i narkose.De opererer på ham i halvanden time, og jeg har aldrig været så nervøs i mit liv. Gik bare og trissede rundt herhjemme, og vidste hverken op eller ned.. Da de endelig ringede, fortalte de at de, at de havde været nødt til at fjerne øjet, og at de vil beholde ham natten over.
Så kom dillemaet. For når Elvis har mistet et øje, vil han sandsynligvis blive mere udfarende, og så kan vi ikke forsvare at have de to hunde sammen, når de allerede har været oppe at slås. Så i morgen kører vi zindy ud til noget familie, hvor vi heldigvis ved at hun får det skønt, men puuuh hvor er det dog hårdt. smiley
Elvis har vi lige fået hjem, og han har det efter omstændighederne fint, selvom han ikke er så glad for den flotte krave han har fået på.
Trængte lige til at dele min forfærdelige dag med nogen som kunne sætte sig lidt ind i hvor ondt det gør smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et stk mistet øje og en solgt hund :(
  • #2   27. jul 2012 det var en træls historie smiley

håber Elvis kommer sig flot og lære at takle at han nu kun ser med et øje.
    og håber Zindy får det godt, der hvor hun er kommet hen!

god bedring til jer også, det har været en hård omgang!

• #4   27. jul 2012 Det gør mig ondt at læse og ønsker Elvis god bedring og jer at I får det bedste udaf det....undre mig dog over hvordan det kan at I ikke først har de to vapser sammen og lære dem at være sammen før I tager en endelig beslutning????

• #5   27. jul 2012 Kan godt forstå at du undrer dig. Det er heller ikke en nem beslutning. men grunden til det, er at jeg simpelthen ikke tør. Når elvis mister synes på den ene side, og dermed bliver handicappet, vil han være tilbøjelig til at blive mere aggresiv, og nemmere blive forskrækket. En anden hund, vil også se hunden som svagere, og dermed kan de finde på at "mobbe" den.
    Villealdrig kunne tilgive mig noget, hvis der skete nogen af dem noget igen, under en slåskamp. Og når jeg så oven i købet ved at hun kommer til et godt sted, ved nogen som jeg kender, og hvor jeg ind imellem kan se hende, så siger min mavefornemmelse mig, at det er den rigtige beslutning for alle parter, selvom det selvfølgelig er hårdt.

• #6   27. jul 2012 *tilgve mig SELV skulle der så stå smiley

• #7   27. jul 2012 Åh det gør mig ondt, men kan forstå din besluning , rigtig god bedrign med Elvis.

• #9   27. jul 2012 Hold da op, sikke en dum oplevelse.
    Men syntes at det er stort og stærkt gjort at du har reageret så hurtig i alle henseenede. Så begge hunde får det godt på lang sigt. Vi ville nok også have rigtig svært ved at skulle leve sammen med en vi ikke kunne udstå og nu er hunde lidt mere privitive end mennesker.

• #10   27. jul 2012 Av for den da..

God bedring med lille Elvis..

• #11   27. jul 2012 Sikke da en forfærdelig situation!
    Kan 100 % godt forstå jeres beslutning, man vil jo aldrig tilgive sig selv hvis sådan noget sker to gange.

Håber Zindy får det godt i sit nye hjem og at Elvis kommer sig smiley

• #12   27. jul 2012 Åh nej dog! Sikke en dag. smiley Kan sq godt forstå, du blev forskrækket. Håber Elvis hurtigt kommer sig. God bedring og mange tanker herfra.

• #13   27. jul 2012 Stakkels lille Elvis. Han ser så sød ud. Sikke en træls oplevelse. Men kan godt forstå dit valg. God bedring til den lille.

Kommentér på:
Et stk mistet øje og en solgt hund :(

Annonce