{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Cava
Cava
Tilmeldt:
3. aug 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 300

Hvad laver jeres hvalpe? {{forumTopicSubject}}

Jeg synes, det ku være rigtig hyggeligt med en tråd, hvor vi kan høre lidt om, hvad I laver med jeres hvalpe og hvad de kan....

Min Noddy er nu lige knap 4 måneder, og det går rigtig godt med ham.
Jeg går med ham 2 gange om dagen og så træner vi i haven eller kører ud og træner 5-6 gange om ugen.
Han kan gå på plads med og uden snor, sit, dæk, rulle, indkald, søge, og er igang med at lære at apportere; hvilket han har lidt svært ved.
Han er dog endnu ikke sikker i øvelserne....

Han koncentrerer sig super fint herhjemme, så nu kører jeg som regel ud og træner forskellige steder, så han lærer at holde fokus.

Han har været med på camping, i stalden, i byen og har netop været en tur på skydebanen for første gang; hold da op det var god træning, og han er allerede ret skudsikker.

Han er næsten renlig, men har indimellem uheld, når de er alene hjemme. Og så er han blevet en værre lømmel som vælter potteplanter, spiser tapet og ligger i sofaen når han synes vi er for længe væk smiley

Lad mig endelig høre lidt om hvordan det går med jeres hvalpe...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad laver jeres hvalpe?
  • #1   24. jul 2012 Puha det var meget den lille basse kan, min hun er knap og nap 5 mdr, hende er jeg først begyndt og træne nu her da hun fik lov til træk den lidt og være baby (: hun har lige lært og sit, og kun må gø nå dér kommer biler eller nogle mennesker, har lært sit også jeg går 4 meter væk og hun må komme nå jeg kalder, svært og få hende til at dæk, hva har du gjordet for din kan dæk rigtig og rulle. Hun er os lidt bandit bider i blomster tager jord fra dem, tager underbukser (: men de er nu skønne helt renlig eller tisser os ved uheld nå hun har været inde længe, og igang med træne komme i vandet men hun er en lille hund på nu et kg så tager det med vand rolig, kan ikk finde ud af om skal starte træning med hende eller nok går lange ture hjemme og til andre med hunde (: de skønne de babyer lidt fra os

  • #2   24. jul 2012 Vores på ca 20 uger kan sit, dæk, rulle, give pote (med begge), High five (med begge) plads, gå pænt men kun uden snor, bliv, vente med at tage godbid eller mad.

  • #3   24. jul 2012 Min lille ven ( store basse, han vejer 31 kg), på 4½ mdr, kan : sit, dæk, blive ( ca 5 min), gi pote, gå slalom, indkald..
    Han har været helt uden uheld de sidste 6 uger( de har været alene hjemme op til 8 timer)
    Han har endnu intet ødelagt, dog "stjæler" han alt hva hans bette mund kan nå og gemmer det i hans kurv smiley


  • #4   24. jul 2012 Min lille pige på snart 10 uger kan se sød ud, lave ballade hjemme hos min mor og være den mest artige lille hvalp herhjemme... smiley

    Haha, kort sagt, hun kan ikke en skid.. smiley


  • #5   25. jul 2012 min dværgpinscher hvalp ollie på 12 uger,kan.
    sit
    dæk
    rul rundt
    gå uden snor,kommer når jeg kalder på ham

    når han skal have mad sir jeg sit og bliv og det gør han fint til jeg sir værsgo.
    han er meget lærenem, havde aldrig haft sele,halsbånd,snor på og han sagde intet til det,og går kun i venstre side som han skal dyygtig dreng:O))

    så til det mindre dygtige...
    han vil gerne tisse indenfor,helst på tæppet i sofaen eller midt på gulvet,men er blevet bedre til at gøre det udenfor,den første uge tissede han ikke på gå turene men først når vi kom hjem,skal tisse 1 gang om natten,det gør han på avis på gulvet,min dovenskab,gider ikke gå ned af trapperne for at gå ud om natten,

    han har været alene fra første dag jeg fik ham hjem,jeg har andre hunde,og de skal osse ud på gå ture,så han var alene 1 time den første dag,han har så været alene 2 gange hvor det var 3 timer og 4 timer,det var gået fint,han havde kun taget wc rullen og leget med,intet andet:O)))


Kommentér på:
Hvad laver jeres hvalpe?

Annonce