{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.907 visninger | Oprettet:

HJÆLP BULLMASTIFF TIL NYT BLIVENDE HJEM. HASTER!!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

er lige blevet kontaktet af en veninde som er blevet tvunget af med sin Bullmastiff Kenzo - link til anoccen - http://www.hundegalleri.dk/marked/hund/77527-bullmastiff_kenzo

Der er desværre ikke mere tid at løbe på, da selskabet hun bor i har givet hende 14 dage til at skaffe sig af med ham.. vi har søgt med lys og lygte og private og kenler som kunne overtage ham eller formidle ham vider.. som der står skrevet i anoncen så kommer han ikke ud til hvem selv helst.

Men nu bedre jeg jer køre med HG'er hjælp Kenzo!! hvis I kender nogen elelr selv er bare en smule intra i ham som kontakt os endelig, inten mig eller Bonnie som ejer ham.
Vi ønsker det bedste for Kenzo og han fortjener et langt godt liv, og på ingen måde en sprøjte hos dyrelægen.

Håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe os/ham videre i verden.

På forhånd tak og på genhør

Mia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP BULLMASTIFF TIL NYT BLIVENDE HJEM. HASTER!!!
  • #1   24. jul 2012 Hvis hunden er indkøbt efter en kontrakt med tilladelse til husdyr, så kan boligselskabet ikke pludselig sige at hunden skal flytte. Ændringer i kontrakten gælder kun fremadrettet.
    Hvis hunden er indkøbt uden tilladelse i kontrakten, er det vedkommendes egen skyld.
    Der må ikke sælges hunde i forum. Du skal ind i marked.

• #2   24. jul 2012 Der er desværre ret delte meninger om hvorvidt reglerne er der hhvor hun bor, vi er flere der mener at de ikke kan tvinge hende af med kenzo.. men I sidste ende ricikere hun at blive smidt ud og som hun selv skriver flyttede hun pga kenzo engang før..
    Jeg sælger skam ingenting jeg deler bare budskabet, hvor jeg kan fordi det ville være et kæmpe spild at aflive ham.. men jeg deler somsagt bare budskabet ud fordi der ikke er meget tid tilbage..

• #3   24. jul 2012 Miss - Hvis hun har købt ham, og selvskabet sagde go' for at han måtte være der, så kan de IKKE lave om på det nu.

• #4   24. jul 2012 I know, men der er en masse konflikter mellem selvskabet og kommunen, må indrømme at jeg ikke kender til alle detajlerne, men ved bare at jeg gerne vil hjælpe ham videre, da han ikke er tjent med alternativet..

hun havde ham da de flyttede ind i den nye lejlighed, da han var grunden til at de måtte flytte fra den anden pga af hans størrelse, desværre.. det er alt sammen undersøgt og vi er desværre lidt magtesløse over for selskabet, det er inten væk med hunden eller ud af lejligheden.. "Vi" er mindst lige så overrumplede af dette her pludselige udfald fra selvskabets side, især fórdi hun har boet der i lidt over et år nu med Kenzo. og fra den ene dag til den anden skal han være væk inden for 14 dage.. smiley

• #5   24. jul 2012 Hiv fat i LLO! MED DET SAMME!

• #6   24. jul 2012 Miss: Jeg har sendt link til en bekendt, som mistede sin cane corso for nyligt... Han/de vil være et hamrende godt hjem til ham, men jeg kan godt være i tvivl om, om de har kontanterne til ham nu... De har maaaange børn...;0) Ved du om prisen er fast...?

• #7   24. jul 2012 Trine - tusind tak, det betyder meget.. nej prisen er ikke fast det kommer 1000% an på personen, famillien.. jeg tror heller ikke mange børn er noget problem.. smiley

• #8   24. jul 2012 Molly - Jeg ved som sagt ikke hvor meget de selv har undersøgt omkring det.. men vil da give det videre smiley

Trine - det er inden for den næste uge at han skal væk... smiley

• #9   24. jul 2012 Anbefal dem at tage en snak med LLO - de skal nok hjælpe!

• #10   24. jul 2012 Stephanie - Det er hermed givet videre:)
    men jeg tror desværre ikke der er den store hjælp at hente, for selskabet er jo bevidst om at det er kommunen der har skaffet hende lejligheden? men jeg har sagt det til hende så hun kan prøve at kontakte dem smiley

• #11   24. jul 2012 Smid en advokat på, det har de respekt for, det gjorder vi, vi behøvede blot fortæller vi havde taget kontakt til vores advokat og snakket om vores rettigheder, og så var alt i fineste orden.

• #12   24. jul 2012 okay.. det virker lidt vildt, tror jeg hun vil synes.. men ved det self. ikke.. smiley prøv evt. at kontakte Bonnie på det overstående link og fortæl hende om det, det kunne jo være hun ville prøve det af smiley

• #14   24. jul 2012 Miss : Vildt ? Hvorfor mener du det ? Hun et vel interesseret i at beholde hunden ?

• #15   24. jul 2012 krumme - Prisen er ikke fast oh kan forhandles meget, den er der kun for et skræmme de forkerte væk, du ved smiley men nej det er skam ikke allergi, han blev mulet lidt som hvalp og derfor er pigmenten i hans kind desværre blevet ødelagt..

• #16   24. jul 2012 Nu med - Ja, selvfølgelig er hun det, men som hun siger ville hun ikke kunne bære at ha lagt så meget i det hvis hun ikke må beholde ham alligevel.. hvis du forstår..

• #17   24. jul 2012 Altså det var ganske enkelt og nemt smiley nu kender vi så vores advokat sådan okay, så vi tog op og var der 10 min var han sagde hvis ikke der stod på skrift hos foreningen at vores race ikke måtte være der holdt den ikke i retten.

Sagen er så lidt en anden smiley

• #18   24. jul 2012 Det jo blot at spørge hvordan reglerne er smiley i behøver jo ikke køre en sag smiley blot høre en advokat hvordan i står, og så snakke med foreningen igen. Mener advokaten i står sikkert og foreningen af lige vel vil smide ud, jamen så kan i jo køre den, vinder i den skal foreningen betale gillet.

• #19   24. jul 2012 nu med - har lige snakket med hende, hun har haft snakket med en, men som jeg skrev før har hun ikke hjerte til det hvis de taber.. den er nok desværre ikke meget længere, men ideen er go og tak.. men det er vist ikke den lange vej hun vil ta'.. bare han får det godt smiley

• #20   24. jul 2012 Har i prøvet at kontakte Bullmastiff klubbens "hunde formidler"?

• #21   24. jul 2012 Kan man da det når der ikke er papire på ham? men det vil jeg da lige give videre.. trode kun man kunne bruge klubberne hvis det var tavlehunde smiley

• #22   24. jul 2012 Nej kom også lige til at se han er tavleløs, så kan du desværre ikke...
    En af de grunde det er så fandens vigtigt man ikke vælger tavlen fra smiley

Men må indrømme, at hvis det var mig der stod i den situation, var jeg ikke et sekund i tvivl om at flytte... Men det kan godt være det bare er mig...

• #23   25. jul 2012 Miss : Det er ikke så besværligt som det lyder ? smiley hvad mente advokaten om det hele ?

• #24   25. jul 2012 Rikke - Hun har kun boet det nye sted et år, så hun har ikke råd til allerede at flytte igen.. desværre.. men nej tænkte godt at man ikke kunne når der ikke var tavle på ham.. jeg ved ikke om hun har fået ha, fra en opdrætter eller fra en privat, ved bare at det ikke var et særlig godt sted han kom fra så det var på intet tidspunkt en mulighed at opsøge dem hun har fået ham fra, hvis du forstår..

Nu med - Okay, det skal jeg ikke kunne udtale mig om eller om hvad advokaten har sagt, jeg sagde det til hende og hun sagde at det var undersøgt og at hun ikke magtede det hvis hun ikke måtte beholde ham alligevel, det vil gøre for ondt, og det kan jeg sagtens følge hende i..

Kommentér på:
HJÆLP BULLMASTIFF TIL NYT BLIVENDE HJEM. HASTER!!!

Annonce