1.094 visninger
|
Oprettet:
bullmastiff avler hjælp gerne {{forumTopicSubject}}
hej alle i kloge HG mennesker
Min kæreste og jeg har været igennem en del hunderacer, for a finde den perfekte race til os, og nu er vi nået frem til bullmastiffen
Den har alle de ting vi gerne ser i en hund, samtidig med a den udgyder respekt (MHT ubudende gæster)...
Jeg vil så hører jer avler om der er nogle særlige ting vi ska kigge efter når vi ser på hund? er der nogle opdrætter i vil anbefale? er der andre ting vi ska vide om hunden end det vi kan læse os til? her tænker jeg første hånds viden som er umulig a skrive ned?
Glæder mig til a hører en masse
MVH Louise
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.590
Det kunne være et sted at starte med spg. osv hvis ikke der er andre bud - de skulle i hvert fal være hjælpsomme!!
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 30
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.590
Men ellers er det bare at tage fat i en race rep. eller lignende. Kik evt. lidt på specialklubbens side:
(link fjernet)
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 4.010
De er virkelig engagerede og søde mennesker.
Der er en Bullmastiff gruppe herinde. Måske du kan få svar på dine spørgsmål der.
jun 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 163
Det er en der hedder Gitte der har det, og hun er virkelig super. Da jeg skulle have min var jeg ude ved hende for at se Bøffens far, og hvor var hun sød og behjælpelig. Hun går virkelig meget op i at hendes avl er helt i top, og så gør hun virkelig meget for at hundene kommer de rigtige steder hen og at folk får al den hjælp de skal bruge. Syntes helt bestemt du skal prøve at kontakte hende:)
Håber i finder drømme hunden:)
bullmastiff avler hjælp gerne