{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Kløer sig meget. {{forumTopicSubject}}

Min tæve klør sig rigtig meget, har været til dyrlæge men han siger det er loppeallergi. Nu er det så længe siden hun har haft EN loppe på sig, men hun klør sig stadig. Det eneste sted hun ser irreteret ud på huden er i lysken. Hun får speciel foder mod kløe.

Nu vil jeg så bruge det fra aloevera mod lopper, hvis hun skulle ske og have en sart hud. Men kan ikke finde den nogen steder. Har skrevet til en fra firmaet, men intet svar. smiley

Men hvad har i af forslag eller erfaring til dette?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kløer sig meget.
  • #1   16. jul 2012 Hejsa.
    Jeg forhandler aloe vera produkter. Hvilket produkt blev du anbefalet at bruge? Kh Maria

• #2   16. jul 2012 Skriv til mig hvis du har brug for at købe produkter, eller se min hjemmeside www.myaloevera.dk/mariavernon

• #3   16. jul 2012 Maria k: jamen så bare en stand til skue hvor hun viste en spray mod utøj fra aloevera

• #4   16. jul 2012 Vi har en spray fra Forever Living der hedder Aloe First. Det er en førstehjælps spray som er fuldstændig fantastisk. Kan anvendes til rigtig mange formål, blandt andet kløe, skrammer, sårheling, efter tægeangreb, irriteret og evt. skadet hud. Plejer desuden pelsen, da hovedingrediensen er Aloe Vera - som er meget fugtgivende og beroligende.

Derudover har vi en spray der hedder Aloe Veterinary Formula. Denne er beregnet til alle dyr og kan stort set det samme som Aloe First (først beskrevet). Den er endvidere god til poter, patter, hove, klove, manker og haler.

Begge produkter virker kølende og beroligende på hud og pels - derfor er den ideel til kløe som er dit problem med hunden. Flåter, lopper, lus, tæger mf. HADER Aloe Vera. Det er derfor folk er så glade for dem i den forbindelse.

• #5   16. jul 2012 Maria vil det sige det holder dem væk hvis jeg sørger for at spraye ofte

• #6   16. jul 2012 Jeg kan ikke garantere dig at det virker 100% for lige netop din hund, men dem som har købt det har været meget glade for det.
    Jeg kan dog garantere dig at hvis du ikke er tilfreds med produktet, giver jeg dig alle pengene retur uanset om produktet er helt eller delvist opbrugt, så der er ikke noget at tabe smiley

Kh Maria

• #7   16. jul 2012 Hvad koster Sån en spray

Kommentér på:
Kløer sig meget.

Annonce