963 visninger
|
Oprettet:
Kløer sig meget. {{forumTopicSubject}}
Min tæve klør sig rigtig meget, har været til dyrlæge men han siger det er loppeallergi. Nu er det så længe siden hun har haft EN loppe på sig, men hun klør sig stadig. Det eneste sted hun ser irreteret ud på huden er i lysken. Hun får speciel foder mod kløe.
Nu vil jeg så bruge det fra aloevera mod lopper, hvis hun skulle ske og have en sart hud. Men kan ikke finde den nogen steder. Har skrevet til en fra firmaet, men intet svar.
Men hvad har i af forslag eller erfaring til dette?
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 18
Jeg forhandler aloe vera produkter. Hvilket produkt blev du anbefalet at bruge? Kh Maria
mar 2008
sep 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 179 Svar: 362
mar 2008
Derudover har vi en spray der hedder Aloe Veterinary Formula. Denne er beregnet til alle dyr og kan stort set det samme som Aloe First (først beskrevet). Den er endvidere god til poter, patter, hove, klove, manker og haler.
Begge produkter virker kølende og beroligende på hud og pels - derfor er den ideel til kløe som er dit problem med hunden. Flåter, lopper, lus, tæger mf. HADER Aloe Vera. Det er derfor folk er så glade for dem i den forbindelse.
sep 2011
mar 2008
Jeg kan dog garantere dig at hvis du ikke er tilfreds med produktet, giver jeg dig alle pengene retur uanset om produktet er helt eller delvist opbrugt, så der er ikke noget at tabe
Kh Maria
sep 2011
Kløer sig meget.