621 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Nervøs før dyrlægebesøg Nervøs før dyrlægebesøg

Ja er jeg den eneste, der får det sådan? Vi skal afsted i dag med hele banden, hunde og kat, til deres årlige tjek samt vaccinationer og jeg har det i maven som om, jeg skal til eksamen smiley

Katten er jeg ikke bekymret for, han var der i sidste uge i anden anledning og er fin og sund i alle ender. Men hvad nu hvis hundene fejler noget, vi ikke har opdaget? Hvad hvis de er for tykke eller tynde? Jeg ved, at Disen har noget tandsten og håber bare ikke, det er så galt, at hun skal have tandrensning.

Jeg har ikke nået at få Polly i bad, så hun er lidt fnuldret og Disens kløer på bagpoterne er også lidt for lange. Iiiiih altså, jeg glæder mig bare sådan til det er (forhåbentlig) veloverstået smiley

Kæresten ligger og sover sødt og fatter slet ikke, jeg kan 'hidse mig op' over sådan noget :D, så jeg trænger til lidt forståelse fra andre tosser

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nervøs før dyrlægebesøg
  • #1   16. jul 2012 Sådan har jeg det også smiley
    Det hjælper så ikke at man har en "mandags" hund som der har klippekort dertil smiley
    Idag skal vi derhen pga øjenbetændelse.

• #2   16. jul 2012 Hvis det bare er alm. tjek så kan jeg ikke køre op over det på den måde.
    Jeg synes jeg har rimelig godt styr på om mine hunde trives eller ej.
    Tror aldrig de har fundet noget ved et årstjek som vi ikke selv har bedt dem om at tjekke op på.

og må indrømme, hvis mine hunde har for lange negle, så klipper jeg dem ikke lige inden, for så beder jeg bare dyrlægen om det, han tar ikke ekstra, og jeg hader selv at klippe dem, så det er bare bonus smiley

Men jeg skal nok krydse fingrer for at det går godt smiley

• #3   16. jul 2012 Årh, nej så kan jeg i den grad forstå, det ikke er fedt. Mine fejler heldigvis sjældent noget. Polly har faktisk aldrig været til dyrlæge andet end for vaccinationer, så jeg har garanteret ikke noget at stresse over. Jeg synes bare også et eller andet sted, man bliver bedømt på om nu også man gør det godt nok med tænder, pels, foder osv.

Og det er IKKE fordi vores dyrlæge er dømmende :D.

Held og lykke med din tur. Jeg håber, I snart får styr på øjnene også smiley

• #4   16. jul 2012 Tak Ida :). Nej jeg har heller aldrig fået nogle grimme overraskelser og de har altid fået stor ros, så jeg ved jo godt, det er lidt fjollet

• #5   16. jul 2012 Jeg er aldrig nervøs for det årlige tjek. Jeg har jordens sødeste dyrlæge og hundene elsker at komme derind, så måske det i dette tilfælde er deres ro og glæde der smitter af på mig, så jeg ikke bliver nervøs smiley

Mine hunde får altid ros for at være nogle dejlige og glade hunde i fin form. Så betyder lidt tandsten og en lang negl ikke det store smiley

• #6   16. jul 2012 jeg bliver ikke nervøs for det årlige tjek
    og jeg hverken bader eller klipper kløer inden besøget...har de lange kløer benytter jeg mig af chancen til at få dyrlægen til at gøre det.

• #7   16. jul 2012 Hvis det er bare er til sundhedstjek og vaccination, så er jeg slet ikke nervøs, og jeg ville bestemt ikke klippe kløer på Luna. Det får jeg gjort hos dyrlægen:-)

Og bad, nix..

• #8   16. jul 2012 Hm, øv, det er da ikke meget opbakning jeg kan få til mit hysteri :D, jeg havde ellers regnet med jer. Nå men nu er det hele veloverstået og de var både dygtige ( nogle mere end andre) og vigtigst af alt sunde og raske. Polly er ved at få for meget tandsten, så nu har vi købt en børste og så må Jens i gang

(og 'mor' her fik ros for selv at holde deres kløer)

• #9   16. jul 2012 Se det var jo slet ikke så slemt Marianne smiley

• #10   16. jul 2012 Jo, jeg er også nervøs =) Hvilket er komplet fjollet, for jeg har to fine og virkelig sunde hunde... Men... Alligevel bliver jeg møg nervøs... Ikke så nervøs som ved en eksame. Men stadig nervøs.

• #11   16. jul 2012 Moster
    Hehe, nej. Nu er jeg bare lidt skuffet over, jeg ikke fik en eneste kiks smiley

Trust
    Godt, så er jeg ikke den eneste tosse i hele Verden :). Mht eksamen, så er eje ikke sådan en, der er ved at kaste op inden. Jeg ved, det første minut er hæsligt og derefter flyver tiden afsted, så jeg har bare lidt rumlen i maven og tankerne kører lidt i ring smiley

• #12   16. jul 2012 Neeeeeeeeeej, fik du ingen kiks, stakkels dig. Vi må altid tage bolcher og hundene får masser af guf.

• #13   16. jul 2012 Ork hvor strengt. Hvad er det for en dyrlæge? Min har ikke bolcher - jeg vil have en ny smiley

• #14   16. jul 2012 Nårh Kathrine, det er da også synd. Jeg kigger nogle gange lige forbi med mine, så de ikke nødvendigvis forbinder stedet med noget dårligt. Det er også først i år, jeg har fået samlet alle deres vaccinationer. Ellers har jeg haft taget den med, der ikke skulle stikkes i og så har de bare siddet og fået en godbid. I dag var de faktisk helt vilde for at komme derind, selvom Polly vist hurtigt fortrød.

• #15   16. jul 2012 Ja det har man helt bestemt og jeg håber også for jer smiley

• #16   16. jul 2012 JO, vores skal først sidst på året og gik faktisk helt i panik igår aftes over det:) vi skal afsted med 3 katte, 1hund og en kanin:)

• #17   16. jul 2012 Jaah lille my, endelig én, der er værre end mig :D. Håber, det går lige så fint for jer til den tid smiley

Kommentér på:
Nervøs før dyrlægebesøg

Annonce