{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

God børste til korthåret hund? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en skøn lille hund, som desværre fælder ENORMT meget. Og nu har jeg bare først nok af at støvsuge sofaen dagligt. Jeg leder efter en god børste der kan tage de løse hår, nogen der kan anbefale en? Jeg tænkte umiddelbart først på furminator, men har hørt og læst meget blandet om den. Nogen fortæller at den hiver og skære håret af, mens andre roser den til skyerne.
Nogen der har nogle erfaringer med børster til deres stor fælende hund, som de har lyst til at dele? smiley

Hilsen Mette og Pixie smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God børste til korthåret hund?
  • #1   14. jul 2012 Jeg har korthåredes chihuahua, og jeg bruger furminator engang imellem, men primært bruger jeg min ganske alm "gummi" børste som tager en masse. Og jeg har en stor fældende dreng ;-))

• #3   14. jul 2012 Den minder om den jeg bruger også! De er nemlig skide gode!

• #4   14. jul 2012 jeg har også brugt gummi børste, men syntes det fløj rundt med hår, når man brugte den. Har købt furminator og syntes den er super god, jeg oplever ikke hårene knækker, tværtimod får jeg altid ros for hendes bløde pels

• #5   16. jul 2012 Tak for alle svarene! At støvsuge hende er desværre ikke en løsning, da hun er dødsens bange for støvsugeren smiley
    Den der gummibørste tror jeg, jeg vil forsøge mig med. Selvom den rigtig nok ikke ser ud af meget! Jeg må tage jeres ord for det smiley
    Så må en furminator blive plan b, da jeg synes prisen er lidt krydret! smiley

• #6   16. jul 2012 Furminatoren fik jeg også af vide at man kun skal bruge hver fjortendes dag - og så kan gummi børsten bruges alt det man vil og orker til at fjerne de løse hår.

• #7   16. jul 2012 Ja det har jeg også læst et sted. Det ville ku' være rart hvis man lige ku børste hende for de værste hår, inden man f.eks. skal på besøg hos nogen. Det er ret pinligt at efterlade et tæppe af hår smiley

• #8   16. jul 2012 Ja, det var også defor jeg ville have børste til min hund.. Synes du skal prøve gummibørsten smiley den og furminatoren sammen har hjulpet meget her.

Kommentér på:
God børste til korthåret hund?

Annonce