1.561 visninger
|
Oprettet:
God børste {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle
Er I også ved at drukne i hår?? :o) Det er vi ;o)
Er der nogen af jer der kan anbefale en god børste til at fjerne al den løse underuld? Sæt meget gerne et link ind hvis I har et, så jeg kan se et billede af børsten :o)
Har jeres bernere også MEGET tæt pels på baglårene/ballerne? Det er helt tæt på Bernhard, så det er nærmest lettest at hive af i totter - han reagerer ikke på det.
På forhånd tak for svarene
-Ina
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Svar: 5
Ja os med Berner er alle ved at drukne i hår Jeg bruger en metal strigle fra Hunter med to rækker tænder der kan rulle. Det tager det hele og hunden elsker at blive børstet med den. Jeg har købt den i Ringe i en butik men den kan ses på f.eks. www.mypets.dk under børster. og strigler. Det skal være den med to rækker. Den er bedst.
Min Cato har også meget tæt pels på bagben men det er børsten også super god til.
God fornøjelse.
Anne Mette & Cato
dec 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 298
Er det medium eller large du bruger? Jeg har en ligende, men kun med 1 række tænder og jeg synes godt jeg kunne trænge til en børste der tager mere af ;o)
apr 2008
Følger: 18 Følgere: 19 Hunde: 7 Emner: 22 Svar: 185
:o) så jeg drukner slet ikke i hår...
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Svar: 5
Den med to tænder gør altså forskellen i forhold til den med en række Tror min er large. Jeg er super glad for den. Den tager alt det "døde" underuld..
jan 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 6 Svar: 11
Den har vi også selv og vi er meget glade for den, men den må ikke bruges i uglet pels, da det gør ondt på hunden
jan 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 6 Svar: 11
nov 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 5
dec 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 298
nov 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 5
God børste
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside