{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.260 visninger | Oprettet:

Er det mon den rigtige? Whippet :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har i lang tid kigget alle mulige racer igennem, for at finde den helt rigtige.
Ikke fordi jeg skal have en ny hund lige nu, men fordi jeg gerne vil have på det rene hvilken race passer til mig, og have god tid til at undersøge racen og opdrættere.

Det har været en kæmpe udfordring at finde den rigtige race, min kæreste er meget bestemt med hvilke hunde han i hvert fald ikke vil have. Og vil jo helst at den skal tilfredstille os begge.
Og en dag, kiggede jeg for sjov lidt på mynderne, og så begyndte jeg at læse om whippets!
Jeg havde aldrig overvejet en mynde, for jeg troede det var en hund der skulle have meget motion og plads. Så jeg blev overrasket over at læse om hvad de krævede. Og det hele passede bare perfekt i hvad jeg ville have i en hund og hvad der ville passe til min anden hund.
Da jeg skulle fortælle kæresten om mit fund, forventede jeg en negativ tone fra hans side af, men han udbrød jeg elsker sådan nogle hunde smiley

Undskyld længden, kan ikke lade være med at dele med glæde smiley

Nå men, nu skal jeg jo til at kigge mere ind til racen, vil meget gerne høre folks mening om den, på godt og ondt.

Er der nogen af jer der har forslag til opdrættere? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det mon den rigtige? Whippet :)
Kommentér på:
Er det mon den rigtige? Whippet :)

Annonce