Ku ikke lade vær.. {{forumTopicSubject}}
Nu er der shoppet på bigbullies til den lille hystade.
I december sidste år var jeg så dum at købe et dyrt halsbånd i håndsyet læder med halvkvæl, men kæden var i nikkel og malous pels er blevet grå/grøn.
Så nu er det købt nyt halsbånd i håndsyet læder dog uden halvkvæl, ny hundesnor i håndsyet læder og ny hundetegn da der stadig står den gl. adresse på hendes nuværenden.
Bliver altså fristet til at kører dankortet igennem igen og få mere, men nu mangler vi ikke mere.. Skulle da være en fatboy til Malou i stedet for den gl. grimme kurv..
Hvad laver i ellers i aften??
Jeg skal til at luftet hystaden og så skal jeg nok i seng for skal alt fortideligt op i morgen til rengøring og løbetur..
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 28 Svar: 116
Det lyder sørme som nogle lækre ting du har fået bestilt. - skal vi ikke se tingene på et link??
Jeg drømmer også om en læderline til Aiko - men den får lige lov at vente. Vi har lige fået nyt bur til bilen.
En fatboy kunne ellers være en lækker ting til vapserne
Vi sidder bare og slapper af og har lige været ude og gå nattur. Så der falder så småt ro på, herhjemme i vores lille hjem i nordjylland.
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 1.338
Halsbånd
http://www.bigbullies.dk/Shop/hundesnore/laeder/hundeline-laeder-elg-brun-.aspx
Hundesnor
http://www.bigbullies.dk/Shop/hundetegn-%281%29/hundetegn-skjold-22x18mm.aspx
Hundetegn
Louise B - Et bur til bilen er også vigtigt, jeg købte mit da jeg fik dytten og det har Malou blandede følser for da hun elsker at nyde udsigten mens vi kører. Jeg syntes bare det er mindre upraktis at hun skal sidde på forsædet da hun bevæger sig meget.
jun 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 1.216
jul 2008
Anne P - Ja de har nogle gode priser og kvaliteten er i top. Plus fragten er kun 40kr for det jeg har købt og det bliver leveret på min arbejdsplads.
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.475
nov 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 58
jul 2008
jul 2008
jul 2008
Ku ikke lade vær..