{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.972 visninger | Oprettet:

Hvad er der lige sket??? (tæve) {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg har her til aften været ude at gå med vores lille hund papillon/dværg pinscher blanding..
Hun har på turen tisset godt af - og fået en del at spise da jeg havde kyllingepølser/guffer med.

Vi har været hjemme i godt en time.
min kæreste har været i bad og jeg har ligget og set tv i soveværelset, Peia har i mellemtiden været i stuen..

Pludselig kommer hun ind til mig og er våd i hovedet - jeg tænker straks "øh hvad?" - for hun er altså ikke ligefrem så glad for vand at hun vil dyppe hovedet i vandskålen.

Min kæreste råber så på mig fra stuen og siger jeg lige skal komme ind og kigge - jeg går der ind, og ser at der er en kæmpe sø i vores sofa og på vores puder - søen er større end hvad Peia nogensinde ville kunne præstere at tisse - det lugter heller ikke.
Det kan heller ikke være opkast - desuden tror jeg ikke engang der kan være så meget vand i hendes lille mave.
Det er også på gulvet, pletvist.

Jeg kalder på Peia, for at se om det er noget hun skammer sig over, og det lader det ikke rigtig til, hun ser mere forvirret ud.

Jeg mærker videre på hende, og hun er også våd ned af bagbenene og under maven?
Det bliver altså mere og mere underligt.

Vi tænker straks at hun nok har væltet et glas ned af bordet, som er ladet ned i sofaen og på gulvet hvor hun efterfølende har stået og slikkte det op, og på den måde har fået det på hovedet - muligvis også har siddet i det, og derfor er våd på bagbenene..

MEN NEJ? der er intet glas, vi har endevendt stuen og der er altså bare ikke noget at finde?
Jeg har også set i hendes kurv om hun har taget en flaske eller et glas med derned - men heller ikke.

Uden at lyde helt dum, lignre det mest af alt, at "vandet er gået" - sagen er bare den, at hun ikke er drægtig (ihvertfald ikke af hvad vi ved - hun er også for smal til at være det)

Det lader altså til at det er væske fra hende, men tis er det ikke, jeg tog hende med i haven lige efter, for at se om hun ville tisse, og hun tissede tre gange i et par sekunder af gangen, havde hun tisset inde ville hun ikke allerede kunne tisse igen (tjekkede godt efter - og der var altså gevinst da hun tissede - ikke bare et par dråber)

Har i nogensinde oplevet lignende??
Vi er dybt forvirret - og samtidig er det også lidt uhyggeligt /:

HJÆLP?

Mvh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er der lige sket??? (tæve)
Kommentér på:
Hvad er der lige sket??? (tæve)

Annonce