{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.497 visninger | Oprettet:

Hvad er der galt?? {{forumTopicSubject}}

Nogle som måske har været ude for det samme og måske kan svare mig på hvad det kan være? Da jeg vågner imorges har min hund lavet pølser indenfor og det skal lige siges at hun er renlig. Hun er 4år, så tænkte jeg at det nok bare var fordi hun havde dårlig mave og derfor ikke har kunne holde sig, hun har været lidt ''mærkelig'' det meste af dagen og var sikker på hun havde ondt i maven, men begynder så at tvivle da hendes adfærd ændre sig mere og mere da vi når hen af aften. Hun begynder så at blive rigtig mor syg og vil bare hænge op af mig osv. Så begynder hun at søge mere og mere væk, ved at gå over i soveværelset og lægge sig, skal lige siges at hun normalt er meget social og ligger altid der hvor jeg er. Går så over og tager hende op, da jeg godt kan se på hende at hun ikke har det godt. Hun forsætter så med at søge væk og begynder at blive mere og mere urolig, som om hun slet ikke kan finde ro uanset hvor hun lægger sig henne efter det begynder hun så at pive som om der er noget som gør ondt og hun er normalt ikke pivet overhovedet og har pivet et par gange nu, efter det prøver hun at gemme sig under sofaen. Prøver så nu at koge nogle ris til hende, hvis det er maven? hvis ikke det bliver bedre ringer jeg selvfølgelig til dyrelægen...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er der galt??
Kommentér på:
Hvad er der galt??

Annonce