{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor meget frugt må hunden få
  • #1   18. jun 2012 Fedt, så får hun det smiley Hun har kun fået små stykker, men vidste ikke lige hvor meget, men hun ELSKER det smiley

• #2   18. jun 2012 Vi har sådan en smart en fra 10'er butikken der trykker dem i både, det er dejlig nemt smiley Så nu guffer hun bare i sig smiley

• #3   18. jun 2012 Jeg har aldrig hørt om det med giftstoffer i kerner fra æbler, jeg har hele livet altid givet mine hunde æbleskrog og aldrig har de vist tegn på ondt i maven eller andet.

Ligesom de ikke må få vindruer, det fandt jeg først ud af efter jeg havde givet mange til min gamle hund Kiki. Heller ikke her viste hun nogen tegn på noget.

Meeeen, man bliver selvfølgelig mere påpasselig når man finder ud af sådan noget. Min tanke er bare, hvis de levede i naturen og kunne få fat i et æble, så spiste de det nok? Eller spiste en rådyr-mavesæk, så ville der måske være æble/kerner/andet frugt i maven på dette dyr??

Anyways, jeg må hellere huske det med de kerner fremover smiley

• #4   18. jun 2012 Som med alt mulig andet: Alt med måde!
    Mine hunde får al mulig frugt, men ikke i store portioner og ikke hver dag.

Jeg har lagt mærke til, at for meget æble godt kan give Buster lidt lind mave.
    Han spiser også skrællen, men min gamle hund Mandy spiste den aldrig. Hvordan hun så bar sig af med at lade den ligge papirtynd tilbage, ved jeg ikke.

• #5   19. jun 2012 Min spiser også æbler med kærner og rå kartofler. Han er 6 år og har overlevet smiley

Kommentér på:
hvor meget frugt må hunden få

Annonce