Store vs. små hunde i leg.? {{forumTopicSubject}}
Hey HG'ere.
Jeg sidder lidt her i mit stille sind og ser Le Mans og så driver tankerne jo lidt.
Min kæreste og jeg har besluttet os for at den næste hund vi skal have, bliver en Malinois. Og det er ikke den mindste hund. Kan godt være den vejer mindre end en schæffer. Meeeeen den har stadig en hvis størrelse, sådan stang messigt.
Nu tænker jeg så lidt på. Hvad er folks holdning til at lade små og store hunde lege sammen. For da Nicki levede, kunne vi sådan mærke når han lege med andre små hunde, at når der så kom, en større hund. Så blev flere af dem sådan lidt bange og fordømt. Også selv om det var super søde hunde og intet ondt i dem er.
Hvad med jer her inde? vil i lade jeres mindre hunde lege med større hunde. Vel og mærke hunde med sunde sind og og ejere med sund indstilling til opdragelse. I ved hvad jeg mener.
Hvad siger i?
pft.
Jeppe
apr 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 6 Emner: 274 Svar: 1.225
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
apr 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 22 Svar: 63
dec 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 110
Min lille mand hygger sig fint med vores "store" hunde hos min far. Uden problemer.
Og jeg har absolut intet imod at lade store hunde lege med Konrad. Ikke hvis jeg kender dem.
Jeg har kun oplevet en hund i mit nærvær, jeg slet ikke vil have i nærheden af min hund, og det er min venindes kærestes muskelhund. Hans hoved er større end hele Konrad, og jeg vil ikke engang overveje at lade dem snuse til hinanden. Konrad har vist tænder overfor ham, og jeg skal ikke ende med en død baby!
Men ellers er jeg ikke betænkelig ved situationen. Konrad kan med de fleste Og de fleste kan lide Konrad
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 942
Hendes bedste ven er 75% islandsk fårehund og 25% norsk bughund, så han er også lidt større end hende, og de har det SÅ fedt sammen.
Hun leger også super med min mors lab og min fars collie
Faktisk bryder hun sig ikke så meget om små hunde, hun er meget mere til de store men hun er også en stor hund af sind
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
Lige nu er en af hendes bedste legekammerater en beagle/FB og hold op hvor er de altså bare gode sammen
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
Pinscheren gider ikke rigtig lege med andre en den lille chi - Nanna.
Nanna og Tazz (dober) kan godt lege lidt men gør det ikke så meget.
Har nogle legevenner til Tazz så han også kan have nogen der gider tumle.
Men altså de må alle sammen hilse på alle størrelser hvis de passer sammen
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 239 Svar: 3.390
Vores hund er meget sart når det gælder andre hunde, de må ikke røre hende, og må kun lege når hun vil.
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.931
nov 2011
Følger: 9 Følgere: 110 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 228
dec 2010
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 79
Men er det store kåde hunde sætter jeg mig altid på hug, så mine hunde har et hellested under mig.
Store vs. små hunde i leg.?