"angreb" *langt {{forumTopicSubject}}
hej alle her på HG.
jeg havde en lidt uheldig situation her i morges.
jeg lufter tit min hund på en stor græs mark hvor det er lovligt at gå uden snor, her møder man tit andre og hundene får lov at løbe og lege.
i morges kom der så en muskelhund UDEN snor og UDEN mundkurv.. den går hen med dominerende kropsprog og brummer af min hund som er god på vej til at være kønsmoden han brummer så igen og muskelhunden flyver i hoved på min hun og han vælge at forsvare sig så de kommer rigtig godt og grundig i totterne på hinanden, jeg prøve hurtigt at tage fat i min hund for at hive ham væk hvilket var meget svært da han bare ikke ville opgive kampen mod den anden. muskelhundens ejer prøver at hive begge hunde fra hinanden på en gang i stedet for at tage sin egen, så han stikker armen i mellem.. da vi endelig får skildt dem ad og sat på snor ser han at han har fået bidt en god luns af hans arm. han bliver meget sur men var også meget chokeret. han vælger at gå med sin hund uden at skave sig alt for meget selvom han plejer at skave sig helt vildt over det mindste.
jeg er ret sikker på det er hans egen der har bidt når jeg tænker hvordan hundene stod i forhold til ham, men han beskylde straks min hund for det dan hans aldrig kunne finde på det.. (det ville jeg jo oss mene min ikke kunne men de er jo så fokuseret når sådanne noget sker så de ved jo ikk hvad de får fat på)
men jeg står nu og tænker hvad stiller jeg op hvis han begynder på noget??
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 115
sep 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 259
Øv lyder som en vi jo alle kender oppe på marken. Du skal i hvertfald smutte på ejendomskontoret og fortælle det. Jo flere gange det sker. Vil de jo så være orienteret.
Hvis du ser ham igen. Syntes jeg du skal vælge at gå en anden vej.
Hvis det er ham jeg tænker på... Så øv.
Håber din lille hundemand er ok. Og at du selv er ok. Bestemt ikke en rar oplevelse.
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 59 Hunde: 5 Annoncer: 2 Emner: 340 Svar: 14.186
Så kan han dælme lære at sætte snor på sin åndssvage hund !
Håber din hund er OK, og at du ikke får videre problemer med den nar.
apr 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 22 Svar: 63
ja en tur forbi ejndomskontoret må jeg nok i på mandag.
irretere mig bare granseløst at der ikke sker noget for det er jo langt fra første gang han har gjord noget galt.
hundien har det ok han er lidt skramt og meget forsigtig når vi ser hunde i den str. jeg er self. også i chok og meget forbavset over Charlies reaktion.
håber self, ikke der sker mere med dette men man kan nu aldrig vide...
okt 2007
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 92
apr 2009
okt 2007
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 92
apr 2009
tror nu ikke muskelhunde ejeren vil gå til politi eller ligne men frygter mere for hvad han gør når man ser ham næste gang, for han er en man støder på ofte.
apr 2009
"angreb" *langt