{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.308 visninger | Oprettet:

Kasteration, hvor er det billigt? Nordsjælland {{forumTopicSubject}}

Heej alle i hundeglade mennesker ! Nu er Vores DSG nået den alder til at få kappet bollerne !
Vi var lige nede ved den lokale dyrlæge og høre priser der og der hed prisen 2824 kr . hvilket jo er mange penge ! Ville derfor høre om der er andre steder der gør det billigere ? smiley

Og vil ikke have nogle kommentarer om at det er dyrt at have hun osv.. for ja det ved jeg god ! Men hvor der kan spares, sparre vi smiley

Håber i kan hjælpe !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kasteration, hvor er det billigt? Nordsjælland
  • #1   13. jun 2012 Prøv at søg i Forum ..

    Der er en anden bruger der har lavet en del indlæg om det samme .. - TRor stadig de må være til at finde.


  • #2   13. jun 2012 jeg kender absolut INEGN steder hvor du får det billigere end det der!!

    mener de fleste plejer at tage 3-4000 for det, uden at være sikker


  • #3   13. jun 2012 Tak ! Det er jo meget billigere end det andet ! Og tak for linket ! Sad selv og ledte efter dem , men kunne intet finde smiley

  • #4   13. jun 2012 Synes det er lidt underligt at når det er indgreb at så handler det om pris ikke kvalitet...

    Hos min dyrlæge er det SUPER kvalitet og tilmed rimelig billigt: Kastration hund 0-10 kg: 1450


  • #5   13. jun 2012 www.dit-dyr.dk


  • #6   13. jun 2012 og der er god behandling, men der er oftest studerende på, bare så du ved det er studerende du modtages af, men dette betyder også at din hund ikke er alene under opvågningen smiley

  • #7   13. jun 2012 Sarah . Nej det ved jeg god ! men eneste forskel der nede og så til min gamle dyrlæge var at de fik en varme pude at ligge på .. Er flyttet så suser ikke tilbage til den gamle, men giver sku ikke mere for at de var en varme pude at ligge på ...

  • #8   13. jun 2012 Yes LIFE er klart noget af det billigste.. Og jeg holder mig nu normalt til min egen dyrlæge, men vil også sige at min dyrlæge tager knap 4000 kr for kastrering af hanhund uanset vægt- og DER bliver jeg sgu lige lidt nærig...især fordi min hund HADER dyrlægen og er pisse bange derude efter han har været meget syg.. så foretrækker jeg faktisk at han ikke er alene på LIFE osv osv HVIS det endelig sku være at han sku under kniven en dag..

  • #10   13. jun 2012 da jeg undersøgte var der kun life og ryesgade af dem med priser online, men ryesgade kan ikke anbefales, han er decideret bange for hunde, samt hans syning er ikke at prale med.

    life er i hvert fald ikke billige pga manglende kvalitet, men for at der skal være et vis kunde fundament når nu der uddannes dyrlæger, og at det ikke kan undgåes der til alm. konsultationer forekommer mere ventetid end andre steder da både studerende og dyrlæger undersøger.

    i operationsstuerne er der ret streng diciplin der skal overholdes, og går en operation ikke 100% som planlgt eller går det for langsomt så tager kirurgen over - men ellers er kirurgen "bare til stede og guider os (kandidat studerende) igennem det. - det skal hertil siges at danske dyrlæge studerende er nogle af de eneste der før vi opererer på kæledyr har haft mulighed for at øve os på LEVENDE lagt i anæstesi, ikke engang menneske læger har samme mulighed


  • #11   13. jun 2012 der skulle stå levende grise

    og øverst at life og ryesgade var de billigste med online priser for et år siden


  • #12   13. jun 2012 Mie D: Hvilken dyrlæge er det hos? smiley Anton skal nemlig kasteres på et tidspunkt, og har været lidt på jagt efter en noget der er billigere, end hos vores egen dyrlæge. smiley

  • #13   13. jun 2012 Ved et billigt sted i nordjylland, men vil ik anbefale det... Dem jeg kender der har brugt dette sted, har ik haft problemmer med stedet...

  • #14   13. jun 2012 Trige Dyrlæge - men det er ved Århus

    (link fjernet)


  • #15   14. jun 2012 Hvorfor skal hunden kastereres? Det er jo et ingreb der kan have nogle ret uheldige konsekvenser for hunden. V
    Især hvis det gøres inden den er rigtig voksen.


  • #16   14. jun 2012 Anne Julie F -

    Det står i TS´ startindlæg - den har <b>nået den alder til at få kappet bollerne</b> til det !!!!!!!!!!!

    Hold kæft, jeg er glad for at jeg ikke skal være hanhund hos alle ignoranterne ... stakkels hunde smiley


  • #17   14. jun 2012 Martine: der er simpelthen igen grund til at blive personlig og kalde folk for mindre pæne ting.

  • #18   14. jun 2012 Ignorant ??

    Jeg kunne komme på adskillige <i>endnu</i> mindre pæne ting at kalde dem .. ignorant er da ikke ret slemt.


  • #19   14. jun 2012 Da jeg fik kastreret min hanhund gav jeg vist 1600 kr. Han er en fransk/engelsk bulldog. Det er ekstrem stor forskel på priser. Da min eb tæve skulle opereres for cherry eye henviste min egen dyrelægen til en anden. Da de ikke selv udførte indgrebet. Det ville koste 4000 kr. Ringede så til min gamle dyrelæge ( vi var flyttede) de skulle have 3700. Indrømmer der giv lidt sport i at ringe rund. Jeg endte med en pris på 1300 kr. Hos en dyrelæge som jeg har fuldt tiltro til. Da mine forældrer har brugt dem en lang årrække, da de havde kennel.

  • #20   14. jun 2012 Jeg har dem i espergære og de er også billiger end de fleste andre steder smiley

  • #21   16. jun 2012 Kristine t . Hvad koster de der ?

  • #22   16. jun 2012 Har du undersøgt hvilke konsekvenser det kan have for din hund?


  • #23   16. jun 2012 Jeg ville da bare lade hunden beholde bollerne og spare de penge. ingen grund til at kappe hvis der ikke er en grund til det.

  • #24   16. jun 2012 Jeg ved det faktisk ikke, men jeg ved bare at de oftest er billiger end andre.
    Du kan jo prøve at give dem et kald, han hedder dyrelæge jensen i Espergære.


  • #25   16. jun 2012 Mo er blevet kemisk kastereret, pga samarbejdet. Han "brænder" sammen i topstykket, når der er for mange dejlige dame dufte. Han forlader simpelhen f.eks. agility banen og går på duft jagt.
    Samtidig har han en øjensygdom samt mangler en tand. Derfor skal han ikke bruges til avl.
    Hvis det hjælper med den kemiske kasteration, så bliver han rigtig kastereret. Hvis ikke, så er der ingen grund til operation. Han hopper ikke på damerne, som jeg har set mange andre hanhunde gør.
    Min første hanhund blev ikke kastereret, men det blev nr. 2, da jeg håbede at det ville tage toppen af hans stress. Det hjalp desværre ikke. Han er nu i hundehimmlen, da han begyndte at stress bide.

    Det er nu 3 uger siden at Mo blev kemisk kastereret, så glæder mig til at se, hvad der sker om 1 uge - 14 dage.


  • #26   16. jun 2012 Hvorfor skal han kastereres?

    Hvis jeg skulle have cuttet kuglerne på en hund, ville jeg vælge Bella Dyreklinik (ret dyr, men sindssyg god... Bruger stadig 1½ time i transport for at komme derhen, efter jeg er flyttet, fordi jeg bare ikke tror jeg finder nogen bedre dyrlæge =)

    Eller også ville jeg bruge Life. Som også er ret billige...

    Nu kender jeg ikke grunden, men vil anbefale at læse en masse om bivirkningerne ved det. Jeg troede indtil for ikke så længe siden også at kastration kun havde positive virkninger (ret naivt egentlig :b ), men efter nogen herinde gjorde opmærksom på emnet og jeg fik læst op på det, er jeg virkelig glad for at jeg ikke nåede at få kastereret Kiks =) Han bliver kun kastereret hvis han en dag kommer til at lide ekstremt under sin kønsdrift... Men indtil videre reagerer han ikke engang på løbetidstæver, så det tegner jo ret godt :b


Kommentér på:
Kasteration, hvor er det billigt? Nordsjælland

Annonce