{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Er kasteration udvejen? {{forumTopicSubject}}

Her kommer lige et måske lidt direkte spørgsmål smiley

Men her på det sidste har vores hanhund været meget sådan.. liderlig-agtig.. Det sker som regel om aftenen, hvor han lige pludselig kommer og vil hive ens arm ned og "voldtage" den - eller at han kommer med et stykke legetøj og forsøger at "skubbe" det ned under maven, så han kan "voldtage" det .. Herefter går han som regel ned på gulvet og ligger og slikker sig selv meget voldsomt (som om han "gokker" den af på sig selv).. Efterfølgende er der vådt på gulvet og han lægger sig hen og putter.. Det sker ikke kun herhjemme, men faktisk også når vi eks. er ved mine svigerforældre, hvilket er ret pinligt..
- Er der andet at gøre end en kasteration eller er der andre der har prøvet lignende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er kasteration udvejen?
  • #1   2. aug 2016 Hvor gammel er jeres hund? Er du sikker på at du ikke forveksler noget, der egentlig er stress? Uden overhovedet at kender jeres hund eller vide noget om situationen, så kan sådan en adfærd om aftenen fx. godt tyde på en stress-reaktion og han måske er overstimuleret.
    Det KAN være et bud. Der er mange, der tror at den stress som hunden viser via humpning er tegn på "liderlighed", hvilket det bare ikke er i mange af tilfældene smiley

    (Og så har jeg forresten hørt om hanhunde, der ja, får sædafgang når de bliver teenagere.. det er jeg helt sikker på at der er nogen herinde på HG der kan fortælle om selv)


  • #2   2. aug 2016 Han bliver 4 år nu her i oktober..
    - Uha det ved jeg dæleme ikke, altså det virker mest som om han bare er utrolig liderlig - tænker måske han ville udvise andre tegn, hvis det var stress, uden at være sikker..

    Okay, så det kan være fordi han er "teenager" så? smiley


  • #4   2. aug 2016 Prøv en kemisk kastration, og se om den hjælper

  • #6   3. aug 2016 Ingen mener det er dominans? Ja ved godt hunden er lille, men det ved den o ikke selv.

  • #7   3. aug 2016 Ha ha Allan, godt forsøgt smiley

  • #8   3. aug 2016 Det er alm adfærd for mænd under 30 år:)

  • #9   3. aug 2016 Tak for alle kommentarerne - jeg vil helst undgå kasterstion, da det som benævnt gør pelsen mindre køn .. smiley vi må forsøge at lægge aktiviteterne lidt om og se om det hjælper i første omgang smiley

Kommentér på:
Er kasteration udvejen?

Annonce