Er kasteration udvejen? {{forumTopicSubject}}
Her kommer lige et måske lidt direkte spørgsmål
Men her på det sidste har vores hanhund været meget sådan.. liderlig-agtig.. Det sker som regel om aftenen, hvor han lige pludselig kommer og vil hive ens arm ned og "voldtage" den - eller at han kommer med et stykke legetøj og forsøger at "skubbe" det ned under maven, så han kan "voldtage" det .. Herefter går han som regel ned på gulvet og ligger og slikker sig selv meget voldsomt (som om han "gokker" den af på sig selv).. Efterfølgende er der vådt på gulvet og han lægger sig hen og putter.. Det sker ikke kun herhjemme, men faktisk også når vi eks. er ved mine svigerforældre, hvilket er ret pinligt..
- Er der andet at gøre end en kasteration eller er der andre der har prøvet lignende?
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.679
Det KAN være et bud. Der er mange, der tror at den stress som hunden viser via humpning er tegn på "liderlighed", hvilket det bare ikke er i mange af tilfældene
(Og så har jeg forresten hørt om hanhunde, der ja, får sædafgang når de bliver teenagere.. det er jeg helt sikker på at der er nogen herinde på HG der kan fortælle om selv)
nov 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 47
- Uha det ved jeg dæleme ikke, altså det virker mest som om han bare er utrolig liderlig - tænker måske han ville udvise andre tegn, hvis det var stress, uden at være sikker..
Okay, så det kan være fordi han er "teenager" så?
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.935
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 2 Emner: 43 Svar: 757
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.679
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 2 Emner: 43 Svar: 757
nov 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 47
Er kasteration udvejen?