{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.402 visninger | Oprettet:

Foder mod dårlige tænder / dårlig ånde {{forumTopicSubject}}

Hej alle hundegallerister..

En af minde dejlige hunde, har simpelthen så dårlig ånde. Jeg ved at det er pga af foderet, da det blev værre da vi skiftede. Hun har ikke problemer med tænderne, det er kun hendes ånde, som skaber død og ødelæggelse.
Kender i til noget foder som er beregnet mod dette problem?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder mod dårlige tænder / dårlig ånde
  • #1   12. jun 2012 Hvilket foder får din hund nu??

• #3   12. jun 2012 Jeg siger også råt. Min hund lugter stortset ikke, og bisserne har altid været flot hvide.

• #4   13. jun 2012 De får begge Markus Mühle, og det sjove er at My overhoved ikke har dårlig ånde, men Muggi... Føj for den lede!
    Jeg har tit overvejet at gå over til råfodring, men jeg synes bare det virker så bøvlet. Det er da unægteligt nemmere at skovle en håndfuld tørkost op af spanden smiley
    Nå, men det lyder til at jeg må komme over min dovenskab, og give det et forsøg. smiley
    Mange tak for hjælpen!

• #6   13. jun 2012 Det var da et godt forslag! smiley Hvis man nu ikke har direkte adgang til haven, har du så et tip til hvordan man får hundene til at spise sådan nogle kødfulde ben uden at svine helt vildt indenfor? Altså problemet er ikke større end at jeg kan vente til starten af august hvor vi flytter i et rækkehus, og hundene kan være i haven og spise, men lige pt så tør jeg ikke lade dem gå i haven uden opsyn, og det kan jo godt blive til langt tid med sådan et lækkert ben hver dag smiley

• #8   14. jun 2012 Du er jo fuld af gode ideer smiley Nu vil jeg have læst en masse og undersøgt råfodring ordentligt inden jeg går igang, men kødbenene og håndklæde-træning begynder jeg på med det samme! smiley

• #10   14. jun 2012 Jeg kunne ikke forestille mig andet. De plejer at få rå kødrester fra når jeg fx renser svinemørbrad af, og det eeelsker de smiley Så det skal nok blive en succes!

• #11   14. jun 2012 Jeg har engang læst et eller andet sted, man kan lægge mynteblade i deres vand, lade det trække og så lade dem drikke. Det skulle give god ånde smiley

Men av av av, ikke slå herinde, hvis det er helt forkert :o)

• #12   14. jun 2012 åh ja.. myteblade. Jamen uanset om det passer eller ej, så er det da et helt vildt nemt og billigt tip, så det kan man da prøve smiley

• #13   14. jun 2012 Ja, det koster hvertfald ikke så meget som nyt foder smiley

Men der må være nogle garvede hoveder der må vide om det er rigtigt.
    Ellers har de mynte tygge ben på zooplus på tilbud. Men foxi gider dem ikke rigtigt

• #14   15. jun 2012 Det skal komme an på en prøve! smiley

Kommentér på:
Foder mod dårlige tænder / dårlig ånde

Annonce