{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

for glad for gæster {{forumTopicSubject}}

hej alle i kloge hunde mennesker..

jeg har et "lille" problem.
min hund (rottweiler han på knapt 8 år. ikke kastreret) bliver såååååååååååå glad når jeg får gæster, en ting er når de lige er kommet ind af døren men han bliver ved.
han er særlig slem over for mænd det er lige som om han "forkæler" dem .. de bliver slikket over alt hvor der er bart hud og han skal gerne op og ligge på skødet af dem.
han er også glad for kvinder men dem vil han bare nusses af hele tiden.
når han er blevet for meget lukker jeg ham i gangen med børne gitter, så han kan stå og kigge ind i stuen (og nej kan ikke lukke han et sted hend hvor han ikke kan se dem. bor pt i en lille lejlighed) han begynder at pive som en lille bitte hund og hvis det ikke virker så går han hele lyd registret igennem!! så det kan vi heller ikke holde ud.. jeg har prøvet alt, og er nu løbet tør for ider .. er der nogen der ved hva jeg kan prøve så jeg igen kan være bekendt at have besøg.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  for glad for gæster
  • #1   8. jun 2012 Jeg købte engang en rotte hvor forrige ejer solgte hende pga. de ikke kunne styre hende på gå tur, hun blev meldt til lydigheds træning, der rendte hun med første præmien ;o) hun var så god og lystrede ved mindste "vink".....

    Tag evt. og se denne film http://www.hundegalleri.dk/video/traening/33930-banke_paa_oevelsen___klikkertraening


  • #2   8. jun 2012 Uha har selv haft samme problem, bare med 3 styk smiley
    Mine er vildt madglade så jeg fandt ud af, at strøer jeg noget mad på gulvet i modsatte ende af hvor gæsterne skulle sidde, lige inden jeg åbnede døren for gæsterne, så var hundene beskæftiget med maden de førdte par minutter så folk kunne komme ind, få sko af og sætte sig hen. Samtidig lagde det også en lille dæmper på genses-glæde-slikkene fordi når først hundene var færdige med at spise, jamen så havde gæsterne (i hundenes verden) jo faktisk været der et stykke tid


Kommentér på:
for glad for gæster

Annonce