{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glad for fremmede?.
  • #2   3. apr 2010 Hvorfor skal den være glad for mennesker? er den aggressiv?

    Jeg har to Tæver. Den ene elsker alle mennesker, og den anden er utrolig reserveret. Emma som er den reserveret, acceptere jeg fuldt ud, bare hun ikke er aggressiv. Når der kommer fremmede eller vi møder fremmeder på gå ture, vælger hun bare at lade være at hilse. Herhjemme går hun til døren, men når folk kommer ind, trækker hun sig roligt tilbage. Og lader Aino få al klappen og hilsen. Emma vælger bare at få sin kælen og nussen fra familien.


  • #3   3. apr 2010 Jeg acceptere fuldstændig atmin hund ikke bare løber over til fremmede og siger 'hej'. Det kommer nemlig af sig selv. Det er mere når vi er ude/går tur, så er hun bange for fremmede og ryster, så tænkte mere på om der var en måde at få hende til at slappe lidt mere af på, så hun ikke behøver at være så bange?(:

  • #4   3. apr 2010 Er det Laica?

  • #5   3. apr 2010 Nej, det er Zia.

  • #6   3. apr 2010 en lille ting - lad være med at pylre hende når hun er bange, så kan du risikere at bekræfte hende i at det er farligt, hun tror at du også er bange. som tamika siger, snak med lys stemme med den du møder og ignorer zia mere eller mindre. så går du foran med at vise hende at det ikke er farligt.

    så du må ud og træne. eftersom det er ligegyldigt hvad du siger, bare det er med lys stemme, kunne du overveje (hvis du har mod på det) at gøre det ved alle, også fremmede. bare fortælle dem med din lyse stemme at du træner med din hund fordi hun er bange, og derfor taler du lidt sjovt... hehe. forslag??


Kommentér på:
Glad for fremmede?.

Annonce