{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Er en MEGET stolt hundemor :-)) {{forumTopicSubject}}

Vidste ikke lige hvor jeg skulle dele det her, men nu gør jeg det altså bare her :-))
Er simpelthen sådan en stolt hundemor, min lille Anton på 18 uger, har i dag været alene hjemme i næsten 6 timer, uden nogen som helst uheld og har ikke tygget i noget som han ikke måtte smiley Har faktisk ikke rigtig øvet noget alenehjemme træning med ham, da enten min mand eller jeg stort set altid er hjemme, så de gange han har været alene hjemme har det kun været en lille time. Men hvor er det fantastisk at træde ind af døren, også blive mødt af en meget glad hund, han var så glad at han kom til at strinte lidt, men det er så hvad det er smiley Selvom man kommer hjem og er i lidt øv humør, kan man da kun blive glad når der står sådan en dejlig hundevapser og tager i mod en. :-)) Måtte bare lige dele det med nogen :-))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er en MEGET stolt hundemor :-))
  • #1   4. jun 2012 Hvor er han dygtig! :-)) Det er sådan noget der gør en rigtig stolt. Så får man bare rigtig lyst til at forkæle dem med en masse lækre ting og sager smiley Godt gået Anton.

• #2   4. jun 2012 Ja, det gør man nemlig smiley Han har også lige fået en af sine yndlings kødben at snaske i, det har han helt sikkert fortjent smiley Men har næsten ikke et roligt øjeblik, når jeg er fra ham, er vidst en pylre-hunde-mor, tænker hele tiden på at han er der hjemme og hvordan det går, fordi han er en rigtig mor hund, der render efter mig konstant. smiley Men dejligt at vide at jeg en anden gang godt kan lade ham være alene hjemme igen :-))

• #3   4. jun 2012 Ja præcis, sådan tror jeg næsten alle har det, indtil de er blevet ældre smiley Sådan har jeg det også med Paco, selvom han er 7 måneder. Paco og Anton minder meget om hinanden på det punkt tror jeg :-)) Paco er også efter mig og min kæreste heeele tiden, hvis vi bare skal ud i køkkenet eller noget. Men det er nu lidt hyggeligt, synes du ikke? :o) Men tror det er noget de vokser fra, ellers må man efterhånden vænne dem af med det tror jeg, ellers tror jeg ikke de lærer at være helt så selvstændige smiley De kan godt være nærmest helt afhængige af en, hehe ;0)

• #4   4. jun 2012 Jo, det er da skønt smiley Anton er heldigvis også ved at blive en "far" hund, det har godt nok taget lidt tid, den første måned vi havde ham, kunne han finde på at sidde ude ved døren og hyle helt vildt, så snart jeg gik, og var ikke meget for at komme hen til min kæreste.. Men du har helt ret, har også tænkt på det mht at være selvstændig.. Han skal jo lære det før eller siden, men lige nu er det også bare ekstra hyggeligt fordi jeg går hjemme. Så bliver han måske også lidt for forkælet smiley Men godt jeg har den lille vapser, for nu skal jeg være alene hjemme i de næste tre uger, så håber jeg at han kan passe lidt på mig smiley

• #5   4. jun 2012 Ja det kan let tage noget tid for dem at vænne sig til deres 'far' hvis de først er blevet mor-hund smiley Men ja det er nemlig hyggeligt at de render rundt der, man føler sig slet ikke alene, når man egentlig er alene hjemme smiley Men de skal nok vokse fra det tror jeg, ellers er det jo som sagt bare et simpelt spørgsmål om træning smiley - Jo han skal nok passe på dig, og give dig et fantastisk selskab. Det kommer garanteret ikke til at blive nogle kedelige uger smiley

• #6   4. jun 2012 Det er super hyggeligt smiley Og det er rart ikke at føle sig helt alene nemlig.. Ja, vi skal rigtig nyde det, en tur i hunde skov, på stranden, træning osv. Er sikker på at jeg nok skal blive underholdt af ham. Havde slet ikke ville være alene hjemme så lang tid, hvis ikke det havde været fordi vi havde fået Anton, hader det simpelthen så meget smiley Men er sikker på at ugerne nok skal gå lidt hurtigere, når nu Anton og jeg har så mange ting vi skal smiley

• #7   4. jun 2012 Der er ikke noget bedre end at komme hjem til logrende hale(r) ;o)

Var da lige inde og lure hvad han er for en, sikke et flot billede af ham her: (link fjernet)

• #8   4. jun 2012 Nej det er der nemlig ikke, det er da bare så fantastisk smiley Og mange tak, den dag tog det mig også meget lang tid, at få ham til at sidde stille så jeg kunne tage et billede, men det lykkedes mig da :-))

• #9   4. jun 2012 Det tror jeg bestemt også smiley Du kommer hvertfald ikke til at kede dig. Hi hi :o)

• #10   5. jun 2012 Nej overhovedet ikke, Anton skal nok holde liv i mig ;o)

• #11   5. jun 2012 Jaa smiley Hi hi

Kommentér på:
Er en MEGET stolt hundemor :-))

Annonce