{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Oplysning {{forumTopicSubject}}

Jeg har sandet herinde på nette.At der skrives ting der kan være til skade for andre el direkte såre dem.Alene af uvidenhed som ik bygger på fakta.

Til oplysning:Det fortælles herinde idette forum at hårsække mider smitter.!!Dette er dog ik sandt.Jeg henviser til alle artikler omkring dette.feks på google osv el øvrige sider under hunde og sundhed.

Udover dette.Hvis man nu ik skulle tro videnskaben,el det der er erfaret.Så har min egen hund levet op og ned af en hund fast dagligt i periode.

Dette indlæg er skrevet ihåb om at der ik spredes rygter af uvidenhed.El andre grunde.

Navne ik sat på.da dette ik er relavant overhoved.Da det kun har til formål at finde synder og det føre til.!!Nemlig formålsløs sladder som vi mennesker har en hang til svælge os i.

Men til jer hunde tak for jeres uforbeholdne kærlighed.smil


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oplysning
  • #1   15. jul 2006 godt skrevet!

  • #2   15. jul 2006 super godt skrivet,,,, nogen folk ta til gode vare når nogen af de "kendt" fra hg skriver noget,,, man skal lige tjekke op nogen gang,,,

  • #3   15. jul 2006 Øhhhh - hvis det er det indlæg omkring pelsmider, tror jeg du har misforstået.......

    Der var bred enighed om at ALLE hunde, har hårsækmider, man at nogen af en eller anden grund desværre udvikler intolerans over for dem - og derfor kan få de gener, man nogle gange ser.

    Så findes der andre pelsmider - de hedder kun pelsmider. Og de smitter fra hund til hund, eller kat- eller kanin.



  • #4   16. jul 2006 Som Nette siger:
    Alle hunde har hårsækmider, men desværre kan en hund få en defekt i sit immunforsvar, så den ikke kan kontrollere hårsækmiderne.

    Jeg har selv levet med en hund, der havde hårsækmide-udbrud on/off de sidste 5 år af sit liv. Den levede i en flok på 3 hunde, men de andre har aldrig haft et udbrud, Man vil dog ikke afvise at der kan være noget arveligt betinget ved hårsækmider, når udbrudene kommer på voksne hunde.

    Læs evt. om det på min hjemmeside (under hårsækmider) http://www.agilityterrier.dk


Kommentér på:
Oplysning

Annonce