{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.422 visninger | Oprettet:

Lille hvalp på internat {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg kører tit ud på Dyreinternatet i Tranbjerg og klapper og snakker med alle hundene og kattene.
Det gjorde vi også i dag, og lige nu sidder der den skønneste lille 9-10 uger gamle glathåret gravhunde dreng der ude. Han er simpelthen lige som en hvalp skal være, fræk, modig og super glad for at blive snakket med. Åh hvor gør det ondt at sådan en bette fætter skal sidde i sådan et bur i stedet for at give en ny ejer grå hår i hovedet og tusinde hundemysser.
Så hvis I kender nogen, der mangler en skøn lille hvalp, så send dem der ud.
Der sidder forøvrigt også en dejlig gd blanding, som gør højt af alle som går forbi, men det tog ti minutter, så lå han og halvsov, mens vi kløede ham på maven igennem tremmerne. Han var kommet med hjem med det samme, hvis vores boligsituation så anderledes ud og Louie ikke boede her... Skøn dreng, som bare lige skal se en lidt an.
Suk, hvis man bare kunne tage dem alle sammen med hjem!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille hvalp på internat
  • #1   18. maj 2012 Sorry for OT, men "må" man godt bare komme for at kigge/klappe hundene? Tænker om ikke det er spild af deres tid. Er blot nysgerrig smiley

• #2   18. maj 2012 Nu som medløber: ja da smiley der er jo ikke noget personale, som skal bruge tid på os. Vi går bare selv rundt. Og jo mere menneskekontakt jo bedre smiley

• #3   18. maj 2012 Åh jeg ville blive så ked af de må bo på internat at jeg ville tage dem alle med hjem.
    Håber at den lille vaps snart får et godt og blivende hjem.

• #4   18. maj 2012 Mamma: vi ender også altid med at blive lidt triste derude. Især i katteafdelingen. Der er bare så mange, og mange er bare blevet smidt ud som skrald. Og de sidder der i mange måneder. Men vi må kun have en hund eller kat og bor på 45kvm, så det sætter en naturlig begrænsning for os. Men det er sgu hårdt, men så kan man glæde sig over, at de har hygget sig, mens man var der.

• #5   18. maj 2012 Jeg skal slet ikke sådan et sted hen, jeg vil redde dem alle sammen, og det fungere jo ikke. smiley

• #6   18. maj 2012 Mor til..Hvorfor ikke se det fra dyrenes side istedetfor, for de får en hel del ud af at der er nogen som gider at besøge dem og gi dem en smule kærlighed og opmærksomhed så de måske slipper for at få burkuller.
    .
    Jeg syntes helt ærligt at det andet lyder som en egoistisk holdning= at man blir væk fordi det gør ondt i ens hjerte.
    Eller at man slet ikke vil derhen pga.man vil redde dem alle, nej man kan ikke redde dem alle, men man kan gøre livet en hel del bedre for dem.

Julie.Hatten af og klap på skulderen for dig og din kæreste, fordi I gør en forskel for de stakler.

• #7   18. maj 2012 Undskyld det lød hårdere end det var ment. Jeg har bare så ondt af de stakler der sidder sådanne steder, det er også derfor at jeg i over 30år kun har haft hunde fra Internater og lign.steder.

• #8   18. maj 2012 Tja vi hygger os jo med det. Og så er det rart at se, når det ikke er de samme, som sidder der ude, når man kommer næste gang.
    Vi ved jo netop, at vi ikke kan gøre mere for dem, så det gør det noget nemmere at gå igen. Hvis vi havde pladsen og muligheden for det, så tror jeg heller ikke, at vi ville kunne tage der ud bare for at nusse- vi ville ende med to hunde og fire katte hver gang.
    Danmarks grimmeste kat sidder også der ude- semi nøgen og ellers med krøllet pels. Et eller andet racekat noget. Hun er simpelthen så grim, men så skøn! Hun vil bare gerne side på armen og blive nusset for evigt

• #9   18. maj 2012 Jeg er ligesom dig selv tit ude og kigge på internater, samt hilse på dyrene (i mit tilfælde Rødovre).
    Der har de også lige haft en lille hvalp. (Sort papillon/pomeranian/dsg mix) - årh den var dejlig!! Den blev så også solgt på få dage, heldigvis. Desværre er det ikke altid sådan med de store hunde, og kattene - men for det meste ender det heldigvis godt, i modsætning til Amerikanske internater der får ind konstant. smiley
    Jeg har besøgt mange internater i New York, og det kan altså se slemt ud.

• #10   18. maj 2012 Nej der er en del, som må vente længe på et hjem. I dag sad der også en pointer blanding. Han er ikke særlig pæn og slet ikke interesseret i at blive snakket med. Han får så skrækkeligt svært ved at finde et hjem. Det samme med gd'en,fordi han er stor og gør rigtig højt og længe af folk. Man kunne se, at folk blev bange for ham, men for pokker en dejlig dreng, når man lige gav ham lidt tid (og lidt tørret and smiley )

• #11   18. maj 2012 Julie - Hende katten du skriver om, er det hende her: (link fjernet)

• #12   18. maj 2012 Anita, Jamen jeg tager skam hatten af og bukker for Julie , det er da super at hun har overskud til disse små stakler , det var absolut ikke det jeg mente, jeg ville bare have det meget svært at gøre det, det er min psyke ikke stærk nok til på det punkt, egoistisk måske men man skal også passe på sig selv, jeg tager dog hatten af for dem der kan og orker.

• #13   18. maj 2012 Johanne: præcis. Billedet gør hende dog ikke ære- hun er meget grimmere i virkeligheden. Men det var hende, der var kommet med hjem i dag, hvis vi havde måttet. For søren hun var skøn. Og super lækker at røre ved.

• #14   18. maj 2012 Julie - Nogen gange er "grimmere, bedre" ikke? smiley Jeg har den svaghed, at jeg ofte falder for de lidt sært udseende dyr..

• #15   18. maj 2012 Så ville du elske Karvi. Hun har nærmest plysbenvarmere og så nøgne lår og røv. Hun ligner en nøgen techno tramper

• #16   18. maj 2012 *Mama di cane* Det var ikke dig jeg skrev det til, men *Mor til Puttehunden* :o) Da det var "Mor til`s" formulering der fik mig til at reagere så voldsomt.

Men jeg skyndte mig at skrive og undskylde så hurtigt jeg kunne "ved godt at jeg er langsom på et tastatur",men jeg undskyldte da jeg ikke mente det så hårdt som jeg havde skrevet det. *Ss*

Men undskyld Også til dig, jeg ville ikke være grov mod nogen, men jeg har bare problemer med at formulere mig efter 2 slagtilfælde især når det går stærkt.
    Undskyld søde *Mama* ;o)

• #17   18. maj 2012 Hun lyder da fantastisk.. Hun ville bare ikke kunne få lov til at løbe frit, som der står hun gerne vil.

• #18   18. maj 2012 Anita, sorry troede det var til mig da mit navn betyder mor til verdens bedste hund :-))))
    Men du er da alligevel undskyldt herfra, jeg skrev heller ikke tydeligt :-))
    Fortsat god aften.

• #19   18. maj 2012 Helt Ok *Mamma* sorry, men det er så langt dit nick.
    men tak og også rigtig god aften til dig og dine. ;-))

• #20   18. maj 2012 Hvor er det skønt med god karma i tråden smiley

• #21   19. maj 2012 Ej ville slet ikke kunne klare at komme ud på et Internat, håber alle dyrerne finder nogen gode hjem...!!! Hvor er du sej du kan tage der ud og holde dem med selvskab!! Tror bare jeg ville sidde og græde fordi de ikke har en mor der kan passe ordenligt på dem og give dem det omsorg de har brug for:(

• #22   19. maj 2012 Minion: den bedste del af hende er seriøst røven! Og knurhårene- hun ser ud som om hun har fået strøm.

Tyven charlie: jeg er så naiv, at jeg overbeviser mig selv om, at de alle sammen nok skal få det bedste hjem nogensinde.

• #23   21. maj 2012 Linket til Karvi virker ikke, er hun blevet solgt? smiley

• #24   21. maj 2012 Det virker fint hos mig, jeg tror bare at den omtalte mis har fået nyt hjem for den er ikke blandt de viste katte mere, den første kat der nu kommer frem hedder Gurli. ;-))

Kommentér på:
Lille hvalp på internat

Annonce