{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Lille hvalp+ lille barn!? {{forumTopicSubject}}

Min hvalp Karla er 4 måneder, min nevø er 3 og et halvt. Han har svært ved at forstå at en hvalp tænder helt vildt på alt bevægelse, også er han lidt bange for hende. Karla bliver vild hver gang han leger med kosten og andet. Og kan finde på at snappe ham og vælte ham, ikke noget alvorligt, men som var han hendes kuld søskene. Hvordan lære jeg hende at respektere ham, og ikke blive så "vild" med ham, og ikke at stjæle mad fra ham?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille hvalp+ lille barn!?
  • #1   13. mar 2010 der er ja nej øvelsen måske en god ide...altså ja, når hunden gerne må tage noget eller gøre noget, men nej, når den ikke må...

• #2   13. mar 2010 Bruger allerede nej, på hende, og et meget bestemt nej mens jeg fjerne hende når hun hopper på ham. Men som sagt er de begge nogle krudt ugler, så når Oscar hopper rundt som små drenge nu gør, er hun der lige med det samme. Prøver så vidt muligt at holde hende beskæftiget med andet, når han leger vildt. Syntes bar min gamle hund var meget bevidst på at det var et barn hun havde med at gøre og lagde sig ned, når han var i nærheden, Karla vil bare nedlægge ham!?

• #3   13. mar 2010 jeps ville gøre som natascha:-)

• #5   13. mar 2010 Jeg syntes faktisk hun klare det okay. Vi er lige nu i sommerhus, og hver gang jeg kan se hun skal til at hoppe op af ham, siger jeg nej, hun respektere det 8 ud af 10... Men det er sq svært med sådan to krudtugler..

Ulla: Tro mig, der er meget forskel på at ha en baby på 10 måneder på besøg, og så en knægt på snart fire:)
    Men som sagt tror bare det skal indlæres, og mon ikke hun forstår det bedre når hun bliver lidt ældre.
    Tak for svar, fortsat od weekend

Kommentér på:
Lille hvalp+ lille barn!?

Annonce