{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund slæbt efter knallert
  • #2   18. maj 2012 Ejeren gjorde da ikke noget forkert? Hvorfor skulle den ikke hjem til hende igen?

  • #3   18. maj 2012 Ja og han burde slæbes efter en bil. Stakkels vovse.
    Håber at han samtidigt får forbud mod at holde dyr, og vi andre kan lære ALDRIG at lade hvem som helst passe vores vuffer.


  • #4   18. maj 2012 Stakkels hund.. Hvad tænker nogen mennesker på.?!

  • #5   18. maj 2012 Se, <b>det</b> er dyremishandling og tortur ... ikke at man ikke lader sin hund sove i sengen .. sæt nu tingene lidt i perspektiv.

    Og den person, der gør sådan imod en hund er så ufatteligt kold og afstumpet, at jeg kun kan skamme mig over at være samme art som vedkommende ... føj !


  • #6   18. maj 2012 Puha stakkels hund og stakkels ejer.. Sikke en skod mand smiley

  • #7   18. maj 2012 Tror han tænkte at det var da en god ide, så kunne den komme ud og løbe lidt. Nogle mennesker har bare ikke den følelse for dyr, som vi andre har. Jeg tror ikke på han har gjort det i en ond mening, men han burde seriøst prøve det samme, for det er absolut ikke iorden det der!

    Men jeg er faktisk imponeret over at hunden kunne følge med, og ikke er kommet mere til skade.

    Jeg målte faktisk en gang Zippos far Ricky, jeg fik ham til at løbe ved siden af min scooter, på en græsplæne. Han kunne alligevel løbe 25-30km i timen, han er sgu sej =)

    Han var self løs, der var ingen tvang! Jeg muntrede ham bare op til at løbe med =)


  • #8   18. maj 2012 Martine - enig smiley (selvom min hund godt må sove i sengen fordi han er lille )

  • #9   18. maj 2012 Afstumpet idiot at behandle hunden på den måde ,, stakkels stakkels hund ... og det værste er sq straffen er så lav så han får vel kun en løftet pegefinger og evt en meget lille bøde ... hvis han overhovedet får en bøde ...

  • #10   18. maj 2012 King Of Heaven

    Mine to hunde sover også i min seng. Men jeg synes ikke det er synd for de hunde, der ikke gør smiley

    Natascha

    Hmm .. jeg synes at blodige poter bør være en indikation om, at NU bør man nok sætte farten lidt ned smiley
    Jeg har selv kørt i bil med min schæferhund løbende foran, dengang jeg boede langt ude på landet, og havde en markvej på ca ½ km fra hovedvejen og op til huset. Så blev han lukket ud og løb og snusede osv foran bilen, løs naturligvis, mens jeg tøffede bagefter i 1. gear.

    Ingen problemer der - men for pokker .. at sætte en snor på og bare give den gas. Så bruger man ikke indersiden.


  • #11   18. maj 2012 - Martine -

    Jaja self men at den ikke har brækket et ben, eller fået større skade er da utroligt. Læste godt at den havde blodige poter, og ikke kunne gå da de hentede den. Men at skaderne ikke er større er vildt.


Kommentér på:
Hund slæbt efter knallert

Annonce