{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.486 visninger | Oprettet:

Er det ok, det jeg kan tilbyde hunden? {{forumTopicSubject}}

Der er stadigvæk er stykke tid til at jeg skal min egen hund, men jeg vil lige høre ad hvad I synes omkring det jeg kan tilbyde min fremtidige hund.
Racen jeg tænker på er en mellem puddel.
Jeg håber at I vil skrive om det er ok, hvad I synes jeg mangler at tilbyde den, om det er helt hen i vejret, eller??

Jeg vil til den tid bo i en 3 værelset lejlighed på 73 m2 med egen have sammen med min far og mine mindre dyr (kaniner og gnavere).
Jeg vil have en dyrlægekonto, hvor der vil komme minimum 500 kr. ind hver måned. Jeg har også to kaniner, to chinchillaer og pt. to hamstere (regner med at øge bestanden lidt), men det er meget sjældent at de har behov for at komme til dyrlæge. Er det så ok med de 500 til dyrlægekontoen? Man kan altid afbetale regninger hos min dyrlæge, så det er jo godt hvis man får en større regning.

Jeg kan tilbyde (her tænker vi primært på en voksen hund):
- 3 daglige lufte ture inklusiv udendørs leg, og evt. løbetur (Morgen = ca. 15 min. Eftermiddag: 15-30 min. Aften: 1-1½ time.)
- Foder og legetøj efter behov
- Vil få det meste af foderet i en metal-legetøjs dims, så det ikke bare bliver serveret i en skål
- Agility træning 1-2 gang i ugen
- Gåture med andre hunde mindst 2 gang i ugen (ikke de dage med agility), vil evt. finde en bestemt legekammerat eller to
- Daglig træning af diverse tricks, ikke kun de almindelige som sit og dæk
- Alene hjemme i hverdagene i 5 – 8 timer
OBS: sker det at den er alene hjemme 7-8 timer eller derover kender jeg nogle forskellige personer som gerne vil gå en tur med den i mellemtiden.

Er der evt. andre racer som I synes der passer bedre ind end puddelen?

Krav til hunden:
- Mellem 30 og 45 cm høj
- Klog / lærernem
- Arbejdsvillig
- Kan med andre hunde, ikke kønsaggressiv
- Skal kunne omgås fremmede, og klare at gå en tur gennem Silkeborg by i ny og næ
- Skal kunne omgås andre dyr / acceptere at jeg har burdyr
Jeg ved godt at nogle af disse ting er individuelt, men prøv at generaliser, hvis I forstår hvad jeg mener. smiley

Jeg glæder mig til at høre jeres meninger.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det ok, det jeg kan tilbyde hunden?
Kommentér på:
Er det ok, det jeg kan tilbyde hunden?

Annonce