Dygtig Bella!- Men!?? {{forumTopicSubject}}
Hej HG .
Min hvalp Bella på 8 mdr. var med jeg selv, min kæreste og hendes "bror", inde i byen idag. Det gik bare super super fint og hun tog det så flot. Vi bor udenfor byen (kragerne ER vendt) og hun er ikke vant til alt det postyr. Vi fandt et godt sted at sidde efter en times gåtur i byen, her sad vi så 4 på stribe og betragtede Viborgs indbyggere....
MEN!- Hver gang der kom nogen for at hilse så hoppe bella frem og piver og nærmest "skriger", af glæde eller af angst er jeg meget i tvivl om! - Hun bliver helt "hypet" og kan slet ikke styre sig selv. Buster, vores hanhund på 1.5 år sidder bare og kigger stille og roligt. Jeg har trænet meget med ham og min kæreste har efter vi har fået Bella overtaget Busters træning fuldstændig. Så jeg skal altså nu koncentrere mig om en helt anden slags hund, og hvordan forholder jeg mig lige til det??
Bella er energisk og hun lystrer ekstra godt hvis der er gode hapsere i vente!
Hun er god til at sætte sig og se på mig, men så snart nogen vil hilse bliver hun helt vild, hvad gør jeg??
aug 2004
Følger: 15 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 96 Svar: 1.499
En anden mulighed er at have et stykke spændende legetøj og få hende til at fokusere på det når folk passerer
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.823
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 115
Specielt fordi vores Buster er en olde victorian bulldogge. Og får nogen ville han måske se meeeget farlig ud. (han er verdens mest tumpe dumpet bamse).
jan 2012
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.823
Da Musashi var hvalp ville alle hilse på ham, men jeg sagde nej. Jeg vidste jo at nogle måneder senere ville folk flygte fra ham, så ville det oss være synd for ham at de pludselig gjorde det.
Hvis vi går forbi folk og hunden trækker mod dem, ja så bliver de gennet ind på plads igen. De skal gå ordenligt.
jan 2012
Dygtig Bella!- Men!??