{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Diddi
Diddi
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 16

Hundemad og uden snor?? {{forumTopicSubject}}

Hej igen allesammen!!

Jeg vil lige høre med hensyn til hundemad, om man ikke kan bruge Arion hundemad, istedet for Happy Life? Det er godt nok dyrere, men til gengæld er det et meget bedre foder, har jeg hørt fra rigtig mange!!

Noget andet er..

Hvornår skal man starte med at træne sin hvalp til at gå uden snor? Når man får den som 8 uger gammel, eller først senere når den har lært at gå pænt i snor??
Jeg er et stort spørgsmålstegn, for jeg har nemmelig læst både om en masse som skriver, at det er bedst at starte så tidligt som overhovedet muligt, altså når den er 8 uger gammel, og så er der også en del som skriver at man først skal lære hvalpen at gå pænt i snor..
Men altså hvad hvis man slet ikke har snor på den?? Og så den løber væk?? Jeg tænker på en Shetland Sheepdog.. Men er den race ikke utrolig loyal af natur over for sin ejer, eller hvad?? Kunne den godt finde på at stikke af?? Jeg vil virkelig bare gerne lære min hund at gå uden snor, også så den kan få noget mere frihed!! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundemad og uden snor??
  • #1   11. maj 2012 Det er en god ide at lade hvalpen blive på det foder den plejer at få i mindst 14 dage når du får den hjem fra opdrætteren.
    Du kan sagtens bruge Arion.. Vær obs på at der findes Arion i 2 prisklasserr... Arion Premium er den dyre og Arion friends er den billigere.

Når du siger gå uden snor mener du så at gå ned gennem byen og tæt ved vejen med en 8 ugers hvalp ?
    GFor der vil jeg altid tilråde at man har snor på hunden... Også når den bliver ældre.
    Jeg plejer at tage hvalpen med et sted hen hvor den ikke kan stiklke langt væk og ikke kan komme op på en vej og så lader jeg den gå uden snor der, men altid i snor når vi skal fra A til B...
    Og det gælder i øvrigt også ældre hunde.
    Husk at det også er et signal til dine medmennesker om at du har kontrol over hunden

• #2   11. maj 2012 Husk at det kun meget få steder er tilladt ifølge lov at have hunden løs

Kommentér på:
Hundemad og uden snor??

Annonce