{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.344 visninger | Oprettet:

Mundkurv - Jeg hader den!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen nødt til at komme ud med nogle frustrationer, for det er virkelig ved at ødelægge min lyst til at have hund smiley

Jeg har 2 Amstaff damer, på 3,5 og 6,5 år..
Nu er det snart 2 år, vi har skulle gå med mundkurv på dem, og ØV hvor jeg hader det.. smiley

Det hele startede så godt.. Begge tøser blev gjort trygge ved "kurvene", og de vidste at mundkurv = gå-tur.. Så langt så godt...

Men alle de problemer det har medført, er snart ved at ødelægge min lyst til at have hund.. smiley

Alle de mange tilråb, som "dyrmishandler", "psykopat-hunde", "dræber-hunde" osv, kan jeg sagtens abstrahere fra - og havde det bare været det, skulle jeg nok klare den..

Men 3 gange er mine tøser blevet overfaldet af løse hunde, hvor deres ejer ikke greb ind.. Jeg har - bogstaveligt talt - måtte sparke løse møghunde væk fra mine hunde.. smiley Heldigvis er der ikke sket fysiske skader på mine hunde.. Men man kan så tydeligt mærke på dem, at det giver psykiske skrammer, at de er helt passificerede via deres mundkurve.. smiley

Forleden dag, gik jeg tur med Elvira. Vi stod og ventede for rødt i et kryds, da en bil kom kørende forbi os. En mand stak hovedet ud, råbte "psykopat-hund" efter os og sluttede af med at kaste flasker efter os.. Jeg var så paf at jeg ikke nåede at tage reg nr på bilen smiley

Jeg kan virkelig ikke mere.. Er på grådens rand, hver gang jeg kigger på de forpulede mundkurve..

Hvad skal jeg gøre, og hvad gør i andre??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mundkurv - Jeg hader den!!
Kommentér på:
Mundkurv - Jeg hader den!!

Annonce