Øv, så blev hun skræmt :-( {{forumTopicSubject}}
Ja, her til aften da vi var ude at gå tur kom vi forbi købmanden som vi så ofte gør - ude foran sidder to unge og en tredje cykler rundt. Ham på cyklen vælger så at komme HELT hen i hovedet på Gia, lave hjulspæn og hæve cykel (altså så den står på et hjul) - Gia blev simpelthen SÅ bange og hvis ikke jeg havde holdt godt fast i hende var hun faret afsted og resten af turen var hun bare så skræmt, trak helt vildt og halen mellem benene så vi gik hurtigt hjem igen. Vi har så lige prøvet nu her at gå derop ad igen for at se hvordan hun tog det og allerede inden vi nåede der op vidste hun jo godt vi snart var derhenne og gjorde flere stop på vejen og ville ikke derop.. Men vi kom derop og hun brød til ikke specielt meget om det... Øv øv øv øv øv øv ØV ALTSÅ Håber virkelig ikke den oplevelse har ødelagt min hund!
Vil ikke ha hun skal blive bange for at gå op mod købmanden i fremtiden, så tænker vi bare skal tage det stille og roligt og gå derop de næste par dage her for at vise hende der ikke er noget at være bange for?
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 30 Svar: 226
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 788
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.994
Hvorfor ikke bare gå turen normalt..... bare gå forbi købmanden som i plejer.... ..
Jeg mener det må være forvirrende for hunden , hvorfor den pludselig skal have godbidder når i går forbi købmanden NU.... når den ikke plejer at få det.......... her mener jeg man forstærker dens angst.....
Jeg tror hunden opfatter , der er noget galt , når man pludselig gør tingene anderledes , end man plejer.
Jeg ville bare gå forbi købmanden , som jeg plejer.... men uden godbidder og overstadig ros..... ..:o)
mar 2011
mar 2011
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.342
En hund kan ikke gå i stykker af sådan en oplevelse, det var ikke sjovt nej, men ødelagt - aldrig nogensinde.
Hvad der til gengæld er mange hunde der bliver gak i låget af er ejere der bekræfter dem om og om igen i deres usikkerhed/overraskelse at det en dag bliver til reel frygt eller angst fordi hunden konstant får at vide at den bør være rædselsslagen....
mar 2011
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 788
Øv, så blev hun skræmt :-(