{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Øv Samson blev bidt {{forumTopicSubject}}

Puha en skrækkelig oplevelse :(:(:(

Samson snuser rundt efter små godbidder i græsset da der kommer en cocker spaniel blanding i snor lige rundt om busken. Samson opdager ham ikke, før han sidder fast i munden på den smiley han rusker og har godt fat i hvad jeg ser som venstre øje. Ejeren står med en baby på armen og råber og flår i snoren og jeg farer jo hen og prøver at få hunden til at slippe Samson og får lidt småbid i håndfladen. Det tog en evighed (føltes det som) at få ham fri men hvor var lettelsen stor da jeg så at det var øjenbrynet og ikke øjet!! Og heldigvis var der ikke bidt hul.

Jeg kender ejeren og da hunden ikke kan med andre hunde er den altid i snor, så det var bare uheldigt sammentræf. Men puuuha hvor er jeg rystet - mere end samson er, heldigvis.

Når varmen har lagt sig må vi ned i parken så han kan møde hunde igen - eller skulle jeg vente til imorgen hvor et vennepar kommer med deres hund som jeg er 100% på, kan lide ham? Er lidt vægelsindet for vil bare ikke give ham to dårlige oplevelser på én dag - slet ikke ovenpå den her rædselsfulde en smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv Samson blev bidt
Kommentér på:
Øv Samson blev bidt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce