{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.969 visninger | Oprettet:

Hunde og is? {{forumTopicSubject}}

Hej i gode hundemennesker smiley

Jeg sidder lige og nyder den dejlige sol i min have, imens jeg laver lektier, og hunden leger i græsset og halser når han kommer hen og hilser på mig, det er både varmt og han leget lidt voldsomt. Og en tanke slog mig... meget pludseligt.

Dengang mine forældre og jeg havde hund da jeg boede derhjemme, så kan jeg huske at vi nogle gange om sommeren når det var dejlig varmt, gik en tur for at få en is, og så fik hunden en vanilje is på pind, i ved, de der runde klassiske nogen, (ved ikke om de stadig eksistere?) Den var ikke særlig stor og kostede kun 6 eller 7 kr. dengang, eller noget i den retning.
(skal lige siges vi havde en stor hund, han var lidt større end en labrador)
Og så var det jeg tænkte, om det egentlig er helt sundt for hunden? Altså den fik sådan en is 1-2 gange om året, og ofte fordelt på hele sommeren. Det var ikke altid han fik en med, som sagt 1-2 gange..
Personligt får min hvalp kun sit foder, og nogle gange kødrester fra noget kylling jeg har kogt, som jeg har skåret fra, og nogle gange et stykke gulerod.
Men jeg husker hvor hyggeligt det var med vores gamle hund når han fik de der is, men hvor smart er det egentlig? Og er der andre som også har gjort og gør det?

Skal lige siges at jeg ikke søger direkte kritik af hvad der skete dengang i min barndom smiley
Bare kun kritik af selve emnet - og har du læst hele indlægget så skriv lige hundesnor i dit emne smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde og is?
Kommentér på:
Hunde og is?

Annonce