{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.425 visninger | Oprettet:

Hunde is:) {{forumTopicSubject}}

Hjemmelavet is til hunde:)

Opskrift jeg har fået fra en på facebook:)

kogte hjerter til hundene, kan også være lever sammen med gulerødder, kartofler løg og lidt hvidløg. Der er ca 2 til 2,5 liter væske = vand, jeg tilsætter så en grøntsag bouillon terning og koger det hele i ca 30 -45 min. Så hælder du væsken op i små beholder jeg bruger 0,5 liter med låg - når de er fyldt ca halvt op, så tilsætter jeg kød, frikaldeller skåret i tern, skinke tern, pølser skåret i tern, eller råt kød fylder beholder op så den er ca 1,5 cm fra kanten og sætter den i fryser.
Når den er frosset får de det i haven som is.... :o) de får så en del væske netop i varmen plus kødet skal de jo så kæmpe lidt for at få ud... >:o)))
anden variant er at tage en bakke med leverpostej, hælde godt med vand i og igen tilsætte kød i tern i små bokse og fryse det ned til isterninger. Man bestemmer jo så selv størrelsen på boksene = isen afhængig af hunden størrelse...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde is:)
  • #1   6. jun 2011 God ide....Men jeg har desværre slet ikke frostplads til det.

• #2   6. jun 2011 jeg gemmer bøtter fra fx rejer i lage liter is.... små plast beholder fra rice eller leverpostej bakken... så har jeg købt nogle frosne pengasius(staves) i netto tøede dem op i mikroen og derefter blendede jeg dem med nogle ziwi peak en rest dåse majs og en lille klat leverpostej og en rest revet ost, sammen med en par ske fulde creme fraise og lidt lakse olie... alt kan faktisk skiftes ud med hva man nu li har... jeg hjar så brugt noget af det til at fylde knogle ben op med og kommet i frysen... og de små bøtter blev os bar fyldt op... de store bøtter har jeg fyldt lidt op og derefter hældt vand over så den er næsten fuld og så har jeg dumpet tørret fisk ned i vandet os så i fryseren... der giver os en god og smagfuld is...

bar li en anden variant... smiley

hilsen caroline Alma og Aio

• #3   6. jun 2011 Hunde is.

jeg køber en giga dåse hundefodder (det våde)

putter 2 store ske fulde i en alm fryse pose og så i fryseren smiley

det er nemt, billigt og hurtigt..
    og hundene nyder dem smiley

• #4   6. jun 2011 Mine får frosne gulerødder og vandmelon og så får de frosne okseknogler:-)

• #5   6. jun 2011 Og jeg hører så til de dovne, der bare hiver en kvart kylling ud af fryseren, og så er der serveret;-D

• #6   7. jun 2011 Når jeg alligevel koger lever til træning godbidder, tager jeg kogevandet og tilfører lidt ekstra vand(for at fortynde det en smule) hælder det i engangsplastik krus og smider 3-4 små lever stykker i. Hunden elsker det og det nemt og enkelt at lave.

Kommentér på:
Hunde is:)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce