{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.195 visninger | Oprettet:

Vil ud hele tiden! men plejer at elske a soveslapp {{forumTopicSubject}}

Vores hund er snart 3 år gammel han har altid sovet igennem hele natte og ikke skulle ud for man var stået ordenligt op, ( lad os sige han plejer at ligge og slappe a i 12 timer pr nat ). han elskede at sove slappe a med en af os. men det slut nu.

han er begyndt i sidste uge og til nu at stå ved sengen og (piver/puster) for at vi giver ham opmærksomhed så han kan komme på tur, da vi så troede han virkelig skulle ud her i starten af sidste ugen, stod vi op og gik ud men ham kl 6 om morgenen ( han startet kl 5 med at stå ved sengen, ( han går aftentur kl ca 22 hver dag ) ( og går normalt ud med ham kl 9-10 igen.

når men kl 6 er han begyndt at ville ud og står ved sengen og fortæller det, da vi så var ude med ham er han helt normal, han tisser ikke mere end normalt eller noget andet. vi går så op igen og så går der ca 4 timer så begynder han igen! og

når min kæreste står op kl 7.30 så plejer hunden bare at blive liggende i sengen og sove fordi han ved han ikke kommer ud, men nu er hunden sku begyndt at traske rundet efter kæresten hele morgen til hun går på arbejde, og når hun er ude af døren, så det ind til mig og pive fordi han vil ud.

Vi er ærligt talt ved at blive godt trætte af det hvad kan vi gøre ??

Og hvad kan denne pludselig adfærd skyldes!??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ud hele tiden! men plejer at elske a soveslapp
  • #1   26. apr 2012 Nej det synes jeg ikke han er, han klæber kun når han kan se en chance for at komme ud om morgenen.

Det stort set altid om morgenen, min kæreste har da også prøvede at gå ned med ham i 5 min nfør hun tager på arbejde for at han kunne tiss a hvis det var det, men han vil ud igen når han er kommet op og forsætter hvor han slap.

Det er seriøst til at blive tosset a

• #2   26. apr 2012 Drikker han mere end han plejer? Tisser han hver gang i lukker ham ud?

Tænker blærebetændelse ... Har han feber .. Smerter hvis du trykker i området omkring blæren?

• #3   26. apr 2012 Måske er det blevet svært for ham at holde sig i 12 timer? Det er måske også lige i overkanten? Hvad med at gå med ham lidt senere eller lidt tidligere om morgenen? Hunde er vanedyr og får meget hurtigt vaner. Desuden kan de fleste hunde godt lide at være ude - min beder fx ofte om at komme i haven - ikke fordi hun skal noget, men hun har bare lyst til at være ude.

• #4   26. apr 2012 kan ikke sige hvad det pludselige skyldes, men bare sige at i hidtil har været heldige...

vi har ikke have og er derfor ude med sasha LIGE inden vi går i seng, og 8 timer efter, eller lidt mindre bliver vi vækket.... HVER dag også weekender, hun får ikke lov at jage os ud tidligere end 7,5 timer siden hun var på aftentur - betop fordi vi ikke vil lade hende træne os til at komme før ud, men det er ret svært at vurdere om sasha også virkelig er trængende eller bare ikke gider sove mere....

ved mine forældre hvor hun har været med har jeg bare lige åbnet tearressedøren og hun har tisset, og så har vi kunnet sove 1-2 timer mere, så tror det er lidt med bløren at gøre

• #5   26. apr 2012 Kan det måske skyldes tæver i løbetid?? Charlie vil også nogen gange ud på tidspunkter hvor han normalt ikke plejer at ville ud. Især om morgnen. Så måske er der liiiiige nogle dufte han skal have styr på. Ved det ikke.

• #6   26. apr 2012 Men når han kommer ud har har han ikke travlt med at tisse, der kommer bare et lille strint og så render han eller og snuser.

Men vi har også tænkt tæver i løbetid, og håber da på at det er det.

Men det er næsten kun om morgenen, og så går vi jo tur når jeg kommer hjem fra arbejde 6 timer......osv efterog så ved han at kl ca 22 skal han ud igen og så står han og piver lidt, men ikke i samme omfang, som om morgenen.

Har også prøvet at fjerne vandet for at se om det var fordi han drak meget om natten, men det gør ingen forskel.

Men hvornår er det tæve løbetid ovre? Håber meget det derfor, for vi kan virkelig ikke finde ud a hvad det er.

• #7   26. apr 2012 **Men når han kommer ud har har han ikke travlt med at tisse, der kommer bare et lille strint og så render han eller og snuser**
    Præcis det samme med Charlie når han en gang imellem er "anderledes"
    Jeg vil mene at det mest er her i foråret at der er tæver i løbetid. Men mon ikke at der kan være nogle året rundt. Det er ikke noget jeg spekulerer så meget over da det er meget sjældent at Charlie reagerer på det.

• #9   26. apr 2012 der kan være tæver i løb hele året rundt

• #10   26. apr 2012 Hvorfor skulle det være blærebetændelse ??? der er jo ingen tegn på dette....

Men kunne nu godt være at det pga løbetid, og folk kommer mere ud nu end om vinteren.

Kommentér på:
Vil ud hele tiden! men plejer at elske a soveslapp

Annonce